Olsokmamma Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Heisann:) Fant dette forumet nå nettopp, og lurer på hva modne foreldre? Jeg er 35 år og tror jeg hører hjemme her.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 det gjør du vettu... for hvis du fant noe du syntes så hyggelig og fint ut så er det her du hører hjemme! Velkommen skal du være! Modne foreldre kan være så mangt, det er vel diskutert opp og ned i tide og utide, men om du føler deg hjemme og vel, her så er du helt sikkert en moden mamma som hører hjemme her! ha en fin kveld!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Velkommen hit! Håper du vil trives sammen med oss! )
Trollmora Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Velkommen inn! Ja hva er moden? Du kan jo se om du trives her, for det gjør vi ) Kanskje du rett og slett skal slenge deg rundt og bli med når vi treff i kveld? Noen av oss bor på det "usentrale" østlandet (ifølge de som ikke kan være med i kveld), men har du lyst har du lov! Klæm fra
coscos Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Velkommen inn hit! Veldig mange koselig damer her inne, så håper du også vil trives her. Jeg er 37 år og har akkurat startet å jobbe etter å ha vært hjemme i permisjon med min lille sønn som nå snart er 17 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå