Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Selv om jeg aldri har kjent deg, så har jeg savnet deg. Hvis du skjønner hva jeg mener
Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hvis du tror at du får den samme feite fettsmaken av meg som av en en normal kjøttpølse så tar du fullstendig feil. Hvordan i all verden skal jeg kjenne en anonym.....det er jo som å putte meg blandt 10 000 mennesker med termodress og papirpose over hode og si "finn den du kjenner".......Blir smått frustrert her men må jo si at tråden var jo god daaaaaaaaa...:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Sa jo at jeg IKKE kjente deg. Beklager at jeg forvekslet deg med en med vett i skallen. Ville bare si at jeg liker deg, og tenkte du kanskje ble glad av å vite det uten å ha et jævla påtrengende behov for å vite akkurat hvem det var. Skal holde meg neste gang jeg har lyst til å være hyggelig.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Beklager, men forstod hva du mente nå etter å ha lest det en gang til...Takk da......
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Flotte greier. Da kan jeg legge meg i trygg forvissning om at jeg ble forstått ihvertfall 1 gang i dag. Koz fra din hemmelige venn
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Hva er forvissing? Forstått ble du andre gangen av meg iallefall. Du skrev forresten Kos feil, men skal ikke pirke mer på deg i dag. Og hemmelig høres da hyggelig selv som anonym.....:-)Sov godt da iallefall.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Glemte å si en ting her. Tusen takk for at du skriver nicket mitt riktig, mange her som ikke klarer det:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Det er jo temmelig avansert. Heldigvis var jeg en rev i rettskriving på barneskolen. Pleier forøvrig å si til folk at hvis de klarer å skrive navnet mitt feil så skal de få lov. Denne historien hadde nok vært bedre hvis jeg sa hva jeg heter. Vil du forresten regne meg som den hyggeligste anonyme gjennom tidene? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke signerer med nick forresten, jeg er nok redd for å si noe dumt. Forøvrig: vossakorv er best. Stor og feit
Gjest Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Ja og jeg har tolk i huset som kan oversette rettskrivning til barna siden jeg lider av denne skrivesykdommen som gjør at jeg skriver feil, men har takket NAV for bidrag i denne saken da. Jeg må jo ærlig innrømme at du er usedvanlig hyggelig uten anntydning til frekkheter så det gjør meg veldig glad...:-) Det er da ikke farlig å skrive med nick da du hyggelige anonym, hva kan skje, iallefall ikke skrive mer feil enn meg....:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Heh, ja det ante meg at frekkheter er noe du ikke tar lett på. Jeg kommer tilbake en annen dag og gir meg til kjenne hvis du fortsatt er her. Dette var nydelig: du ble glad og jeg ble glad. Hva mer kan man ønske seg av en onsdags kveld. Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå