Mamman til 2 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Nei det trenger du ikke, øverste hylle i oppvaskmaskinen funker bra også koke de en gang i mellom
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Etter 3 mnd kan du vaskei oppvaskmaskin på min. 65 grader. Smukkene må kokes. ( Se flaskeposten.org)
månesol Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 en flaskesterilisator til microbølgeovn er tingen. Gå inn på ebay og søk etter: avent express , da kan du kjøpe en slik billig! Koster kr 260 på apotek1 her i Norge. Alt blir rent og sterilt med den, den tar mangen flasker + tutter/smokker mm. og så tar det bare 4-7min(alt etter styrken på mikroen.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Når er du bruker denne flaskesterilisatoren da? Skyller du flaskene etter bruk og lar de stå til kvelden, for så å sterilisere flasken og så koke de? Jeg spørr sikkert dumt hehe
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Jeg skyller de i kaldt vann etter bruk. På kvelden (eller når jeg trenger flasker) vasker jeg de og smokkene raskt med zalo, og setter de i sterilisatoren. Når den er ferdig er flaskene + smokkene klare til bruk. Hadde ikke klart meg uten!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Såååå hærlig å slippe å koke disse flaskene:-)) Får koke tuttene en stund til da...hvor lenge til er nødvendig?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Da jeg spurte etter om hvor lenge jeg måtte koke flasker hos HS så fikk jeg beskjed om at så lenge det var melkeprodukter i flaskene, så måtte de kokes, uansett hvor gamle de var. Snuppa mi var 3 mnd da jeg spurte, men svigerinna mi har også spurt, og hun har barn på 9 mnd, og fikk beskjed om det samme som meg....
Guri Malla har to små Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Hmmm jeg fikk beskjed av min helsesøster at man aldri trengte å koke flaskene, oppvaskmiddelet vi har i dag er så bra at det er unødvendig. Jeg har ikke kokt korkene heller.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2008 Herlighet så mange forskjellige svar man får hos di forskj hs..Får bare koke dem da alikvell..stress!! he he
jentahans Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Humnnn jeg koker bare opp vann i vannkoker og heller de over i en balje og legger flaskene nedi... det har jeg gjor hele tiden og nå er han 4mnd... jeg har aldri kokt de slik skikkelig....Fikk beskjed om at dette var greit jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå