Gå til innhold

Spiser dere kvelds?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av de dagene barna går i bhg blir det så sen middag at jeg pleier bare å gi de frukt eller yoghurt. De er ikke så sultne heller med en gang for de spiser frukt i bhg i 14 - 14.30 tiden. Så da utsetter vi middagen litt, og dermed er de ikke såå sultne til kvelds heller.

De andre dagene pleier jeg å prøve å legge det til rette slik at middagen er litt tidligere på dagen.

Jeg sitter alltid rundt bordet med dem, og liker best at begge 2 spiser samtidig, men jeg spiser ikke med dem. Jeg går på lavkarbo og spiser ikke brød/grøt ol så jeg spiser som regel yoghurt eller noe når de er lagt. Sambo vil alltid ha noe godt i 9-10 tiden, men jeg synes det er for sent, spesielt hvis det er middagslignende greier. Er jo umulig å gå ned i vekt da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja spiser alltid kveldsmat. Vi sliter også med det med at middagen ofte blir så sen at det blir for nær kveldsmat, men da utsetter vi middagen litt til og bruker den som kveldsmat og gir frukt eller noe sånn etter b.hage. Men nå etter eldste har beg på skole så spiser han jo der kl 10.30 og da blir det middag her rett før 16.00. Så det er mer enn nok timer å vente for han. Får som regel en frukt når han kommer hjem fra skolen..

Både jeg og mannen er gode som din mann og ha lyst på noe varmt da i 9-10 tiden, men vi prøver å legge det av oss.. Er jo ikke nødvendig..

Skrevet

Nei, jeg spiser nesten aldri kvelds. Mest på grunn avt jeg ofte trener ganske sent på kvelden og ofte ikke er hjemme før 21.30 tiden. For sent med måltid da. Blir kanskje et eple eller noen gulerøtter:)

Ungene spiser kveldsmat etter barne tv. Om de var ferdig med middagen til barnetv virker det som om de må ha kveldsmat uansett. Det er liksom slik rutinen er:)

Skrevet

Nei, som oftes ikke..... middagen blir alt for sein:)

Skrevet

Spiser innimellom brødmat og sånnt til kvelds, men oftest blir det en banan, yoghurt eller ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...