våre2gull Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er 6+0 i dag, ifølge bim, og jeg har konstante murringer i magen, som når jeg skal ha mensen, bare litt sterkere...er dette som det skal være?? Har så mange tanker, og er jo selfølgelig litt bekymret. Skjer jo mye med kroppen nå. Har et par vennepar som SA for ikke så lenge siden, så tankene ligger jo der å lurer litt...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Åjada, er visst helt normalt! Har det skikkelig ille selv... Murrer og river i magen... Er 9+ et eller annet
våre2gull Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Takk for svar:) Skal til legen på tirsdag, førstegangskontroll, så vi krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå