Gå til innhold

Murr murr murr murr....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+0 i dag, ifølge bim, og jeg har konstante murringer i magen, som når jeg skal ha mensen, bare litt sterkere...er dette som det skal være?? Har så mange tanker, og er jo selfølgelig litt bekymret. Skjer jo mye med kroppen nå.

Har et par vennepar som SA for ikke så lenge siden, så tankene ligger jo der å lurer litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada, er visst helt normalt! Har det skikkelig ille selv... Murrer og river i magen... Er 9+ et eller annet :P

Skrevet

Takk for svar:) Skal til legen på tirsdag, førstegangskontroll, så vi krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden!:) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...