moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Her er det jeg som har funnet begge bilene våre. Jeg har funnet dem og tatt kontakt med selger og har hovedtyngden av avgjørelsen. Sambo var bare med å så på og kikket om alt var i orden ol.
Raych Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg:) Det var jeg som betalte også, og den står i mitt navn. Mannen min hentet den og kjørte den hjem da:)
Mille** Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Vi gjør det sammen. Men siden vi (han) er medeier i et bilfirma begrenser vi oss til de merkene de har der. Og han ordner med selve kjøpet. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Min står i mitt navn, og forsikringen. Og den andre står i firmaet til sambo. Men vi har felles økonomi så vi har nok betalt litt hver.
Raych Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Vi har bare en bil vi:) Min:) Hehe, eldstejenta er snar til å påpeke det når vi er ute og kjører. "Ikke sant dette er din bil ja mamma?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå