2 søte små:-) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Skal passe en gutt på 4 år i helga og har lyst å kjøpe en tegnefilm vi kan se på lørdag. Noen som kan anbefale en film, vet ikke helt hva som er "poppis" for en på fire. Kan ikke kjøpe Postman Pat om det er helt "ut"..:-)
Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Kan dere ikke spille et spill i stedet? Unger ser generelt for mye på TV (bare et lite tips) :-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 disney filmer slår sjeldent feil:) Mikkes klubbhus og små einsteins er store favoritter hos min 4 åring, ellers er han også glad i tom og jerry
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Tror jeg vill spurt foreldrene hans om hva synes er morsomt for tiden... Synes det svinger veldig fra uke til uke med hva som er poppis her med filmer...
PrettyPink Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Hos oss har det gått i Byggmester Bob, Postmann Pat og Brannmann Sam siden guttenv ar 2,5 år. Det er fotsatt populært og nå er han snart 6 år.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Min på 3 digger biler hehe(Lightning Mcqeen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå