Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Noen som har opplevd det samme? Fortell er du snill....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ja, har 2 barn med samme mann, og vi har ikke vært sammen siden eldste ble født. Nr 2 var et lite uhell, kan man si, selv om det var et vellykket uhell;) Vet ikke helt hva du vil vite. Her tar ikke BF ansvar for noen av barna, og har lite til ingen kontakt med minste.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 jeg og. Han flyttet til en annen kant men vi fortsatte og møtes i helger, ferier osv slik at han fikk være med ungen sin og vi hadde sex. Ble gravid og fikk en ny unge med ham, 2 års forskjell på de. Ble helt finito etter oss ikke lenge etter det. Men da hadde det skurret lenge! Var en grunn til at vi ikke flyttet etter ham på en måte.. Samvær nå fungerer ikke i det hele tatt, han gjør som han vil og jeg er dritlei hele mannen! For min del kunne han bare sluttet å bet bidrag, sagt fra seg ungene og latt mannen min adoptere de istedenfor
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hei. Jeg har 2 barn med sammen mann. Vi har ikke vært sammen siden jeg var 6 mnd på vei med førstemann. Vet ikke helt hva det er du lurer på. Men hvis det er alt med nav så var det ingen problem her. Ble innkalt til en samtale der jeg fikk fortalt hva som kom til å skje med de utbetalingene jeg hadde da i forhold til den nye babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå