moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har noen sandaler som jeg sverger til og nekter å kaste. Jeg går tom med dem når det er snø ute. Ikke hvis det er stålis for etter mange mange år er de slikks under. Jeg har hatt dem siden ungdomsskolen. Ellers har jeg noen joggesko, som jeg går med når det regner og er bløtt hvis jeg skal kjøre. Jeg har også en del med høye hæler, men føler ikke det er noe å gå med når en er ute med små barn.
Mille** Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har noen gore tex hiking (?) sko som jeg bruker mye, har 4 par støvletter som jeg veksler på å bruke + to par sko som jeg liker godt. Er glad i litt hel på skoene mine. )
Raych Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Her går det stort sett i joggesko både til hverdags og fest:) Har mange par joggesko. Har noen pensko og støvletter som jeg bruker på arbeid noen ganger og hvis vi skal ut eller på noe annet som krever at man stasjer seg opp litt:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Akkurat nå bruker jeg nesten bare crocs, eneste jeg får på vannbena mine, pluss ett par med svarte joggesko lignende joggesko iallefall.. litt penere enn vanlige joggesko..Gleder meg til vannet forsvinner og jeg skal på sko shopping:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Bruker bare joggesko. Har et par vinterstøvletter også. De er omtrent like behagelige å gå i som joggesko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå