Gå til innhold

Handler du masse klær til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller til mannen?

Jeg handler ikke så veldig masse klær til noen av oss, men når vi er på ferie shopper jeg villt =)

Sambo har nok ikke kjøpt et klesplagg selv etter at han ble sammen med meg, jeg kjøper alle klærne til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke masse, men en del. Mannen min er fargeblind, så han trenger en del hjelp til shoppingen. Han pleier å handle mye når vi er bortreist, er elendig utvalg i herreklær her....

Skrevet

Nei det blir ikke mye. Finner nesten ingenting.. Mannen går og handler klær selv, men jeg liker å gå gjennom det før han river av merkelappen. Er også litt fargeblind, og ikke alt som er like fint på..

Skrevet

Nei, handler utrolig lite klær. Handler når jeg finner noe jeg bare må ha, men sjer sjelden. Samboern handler klær selv, men gjerne bare når vi er sammen i butikker.

Skrevet

Hovedpoenget hver gang er at jeg skal på byen å shoppe til meg selv..... men ender alltid opp med masse til barna, og ingenting til meg...uff...kjedlig:)

Skrevet

Nei, ikke mye - men jeg har sluttet med impulshandel stort sett, og ser nå mer på snitt og farger - og kvalitet. Prisen spiller en rolle, men ikke all verdens.. Jeg er jo litt større en gjennomsnittet, så det er ikke alltid like enkelt å finne de virkelig fine klærne heller. Mannen handler mye i utlandet, ungene arver eller får det de har behov for. Ingen lider noen nød:) Er det noe vi ikke sparer penger på, så er det sko - der er vi aldri nøye med prislappen. Men forsøker å handle på 2 for 3 og slikt. Da får vi kvalitet for mindre penger:)

Skrevet

Veldig lite etter at junior kom. Vil ned litt til før jeg shopper masse nytt til meg selv. Kjøpte masse klær før, mye av det er gitt bort ubrukt - impulskjøper av rang. Blitt mer kresen etterhvert og går heller for kvalitet enn kvantitet.

Shopper alltid masse når vi er ute og reiser (bortsett fra nå sist) og kan telle på en hånd de plaggene samboer'n har kjøpt til seg selv etter at vi ble sammen :)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ikke ofte nei.. men det hender :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...