KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Herregud jeg er helt sjokkert! Vi skulle liksom kjøpe to par sko til gutten vår på 1år, innesko og vintersko. Vell.. Skodama viste oss mange varianter å vi bestemte oss nesten for en av typene. Så ser jeg bare kjapt oppi skoa for å se prisen, bare for å vite hva jeg skal finne fram...HJELP! 700,- for barnesko i strl 19?!?! Det var ingen vintersko som lå under 500,-! Nei.. så da ventet vi litt med de vinterskoa ja.. Så da ble det "bare" innesko til 400,- idag... Jeg er mildt sagt sjokkert!
愛 siusiu 龍 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 å ja.. butikkene vet å sko seg på at ungene vokser fort. money money money det burde vært pris i forhold til størrelse på varen. en kg mel er billigere enn 10 lizzm
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Nå er det jo ikke spesielt mye billigere å lage et par sko til barn enn til voksne. Vi stiller jo dessuten litt strengere krav til vanntetthet o.l. når det gjelder barnesko enn voksensko. Et par goretexsko for voksne som er lette og gode å gå i, koster brått et par tusen. Så jeg synes ikke prisen på barnesko er noe å klage på sånn generelt.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Nei kanskje ikke... Jeg hadde bare ikke ventet den høye prisen i det hele tatt:-) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå