Gå til innhold

kontakt med x'en til samboer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

X'en til samboer har meg på vennelista på blandt annet nettby, sender post til meg her inne, vi har termin samme uke.. og jeg føler det er helt feil! det blir vemmelig og unaturlig for meg..

er det bare rart av meg??? skriver anonym da denne personen, som sikkert er kjempehyggelig, for all del, er her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg...Det kommer an på hvorfor det ble slutt.

Det KAN jo hende dere kan bli bestevenner;-)

Skrevet

Det har ikke falt deg inn at det ikke hjelper stort å være anonym når du skriver at hun skriver post til deg her inne, hun er eksen til din samboer og dere har termin samme uke. Ganske stor sjanse for at hun klarer å gjette seg frem til hvem som gjemmer seg bak anonymiteten...

Skrevet

nei faktisk ikke ;) for jeg veit om flere som er i samme situasjon ;)

Skrevet

Synes det er ordentlig kjipt av deg å legge inn et innlegg om dette her. Kunne du ikke bare sendt med en melding direkte da? Lettere å forholde seg til klar tale liksom.

Tenkte bare det var koselig å holde litt kontakt siden vi har så tett termin, jeg. Men da skal jeg ikke plage deg mer. Lykke til med resten av svangerskapet uansett.

Skrevet

Jøss, snodig situasjon å være flere om.

Skrevet

ja for den kunne ikke hvem som helst ha skrevet. godt svangerskapet straks er over da. så trenger jeg ikke tenke så mye på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...