Gå til innhold

Utrolig skuffet over svigers... ;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde gleda oss til barnefri til helga.. fra fredag til lørdag.. skal ut å spise ... har så og si aldri barnevakt.. ( ca 5 mnd siden sist.. ) .. I går så sa jeg til sambo at jeg hadde en følelse på at de kom til å trekke seg.. for mora har vært litt forkjøla ( sånn som alle er for tiden.. og litt daff).. men er mye bedre nå.. jobber og sånn igjen..

Så kom de istad og spurte om det var greit at søstra til sambo hadde han isteden.... så var jo snilt at de hadde ordnet en annen da.. Men blir utrolig skuffa for det.. han er jo så enkel å ha.. sover fra syv til syv.. spiser det meste.. og er enkel å ha med å gjøre ( 20 mnd)..

Men de er så lite interessert.. argh.. uff.... tråki å føle at det er pes at noen skal passe ungen vår liksom..

Men tanta er veldig glad i han da.. ;) Så vet at det ikke er noe problem at han er der.. ;)men men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh - dere trenger barnevakt, de har skaffet barnevakt, hvorfor er du skuffet? Svigermor har vært syk og er kanskje sliten, dere får fortsatt gått ut for å spise, jeg ser ikke problemet, jeg altså.

Skrevet

enig, ser ikke problemet. dere har en barnevakt som er veldig glad i ham. det er jo det viktigste. :-)

Skrevet

Vel, fordi de viser tydelig at det er et PES... og hun er aldri i form.. ALLTID i dårlig form..

og når vi FOR EN GANG SKYLD spør de.. så er det noe to dager før.. SÅ jo er skuffa.. fordi de viser tydelig at det er et pes å ha barnebarnet sitt.. de har hatt han 1 natt på 20 mnd.. og kanskje 2 timer utenom..

Det er sånn generelt liksom..

Kjempe fint at de har spurt svigerinna mi.. glad for det.;) Men man blir skuffa når besteforeldre viser så liten interesse for barnebarnet sitt.. svigerinna mi er også veldig skuffa for det. men men.. hva skal man gjøre! Men er ikke så greit å vite hvordan det er når man har besteforeldre som er ivrige.. men det har ikke vi.. ikke på noen sider.. og det er igrunn veldig veldig trist.. så sorry meg for at jeg ble litt skuffa da

Skrevet

prinsipp sak.. innimellom burde ho bare ta segsammen.. forrige gang hun skulle ha de andre barnebarna så kom ho med noe der også.. Alltid noe.. og det ER skuffende.. !!

Skrevet

Skjønner det godt jeg. Men her kan man ikke klage på svigers, mannen eller skryte av noe man har kjøpt:) Så nå vet du det også hehehe

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffa jeg. Er jo leeenge til fredag... så kan jo være i bra form til det likssom !!!

Man merker fort om de er interessert eller ikke...

Skrevet

Forstår hva du mener;) Her har vi samme problemet. Jeg spør ikke, de tilbyr ikke.

Jeg tenker at det får være deres tap, så nyter vi heller de som faktisk bryr seg.

Skrevet

ja, burde vel egentlig ha lært det.. ;) hehe.. Er veldig glad i svigers jeg og det er ingen ting å klage på utenom det.... Men må være lov til å bli skuffa.. men..her inne har man vel ikke lov til det.. husker nå hvorfor jeg som regel ikke lager tråder med slike emner.. hehe ;) Men takk for at du iallefall forstår!=)

Skrevet

Skjønner på en måte at du er skuffet, men når de trekker seg pga sykdom og får dattera si til å passe han, så gjør de det jo for at dere ikke skal være uten barenvakt.

Så snill tante gutten deres har som stiller opp hele helgen, i en litt kinkig situasjon. Kansje du kan bruke henne mere som barnevakt

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din jeg..

Sårende om besteforeldre viser lite interesse.

Håper dere får en fin kveld, likevel.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...