To gutter + spire Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har 4 dager igjen til termin og har de siste 2 dagene hatt mye luft i magen. Ofte kommer luftsmertene samtidig med rielignende smerter. Har ikke hatt regelmessige rier enda , men han presser seg voldsomt nedover og det er ganske ubehagelig / vondt . Andre som har det slik? Min første fødsel ble satt igang 1 mnd før termin pga vekstavvik . det ente med hastesnitt uten at det var blitt åpning . Så jeg blir vel egentlig regnet som "førstegangs" når det gjelder vaginal fødsel - kjenner at jeg gruer meg , men ønsker at det skal gå mest mulig naturlig for seg.
Kathy+Oktoberjente Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 4 dager til termin her også! Har den siste uka hatt masse menssmerter,luftsmerter og kynnere.. spesielt på natta.. blir lurt gang på gang men det er jo bare et tegn på at vi modnes og at ting går fremover.. Jeg ble undersøkt av jordmor i dag, og hun mente at det nok kunne gå en ukes tid til.. det gjenstår å se
To gutter + spire Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Hver gang jeg sier at jeg føler det er noe på gang sier mannen min : Det har du jo sagt i to uker snart hehe Det tar tid merker jeg ja.... men det er jo godt å kjenne at det er NOE på gang . Skjekket jordmor om du var moden? jeg går kun til legen . hun gjorde ikke det. (får ikke gå til jordmor her i kommunen pga sprengt kapasitet! de tar kun imot førstegangs.f. ) Lykke til iallefall !!
Kathy+Oktoberjente Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 ja,hun sjekket meg, og jeg hadde fortsatt 2 cm igjen til livmorhalsen var flatet ut.. og det er vel først når den er flat, at åpningsfasen kan starte, tror jeg..??
To gutter + spire Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Ja ,stemmer det ! Har du en annen menstermin? Min er i dag ...så jeg håper han vil komme iløpet av et par dager !
Kathy+Oktoberjente Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Ja, kroppen min tulla fælt i den perioden jeg blei gravid, så min menstermin var faktisk 21.August.. hehe..så det begynner jo å bli en god stund siden
To gutter + spire Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 ja det kan du si! hehe Stemmer nok bra med ul - terminen din da , siden du ikke har født enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå