Gå til innhold

Uke 40 - mye luft/rielignende smerter . Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 dager igjen til termin og har de siste 2 dagene hatt mye luft i magen.

Ofte kommer luftsmertene samtidig med rielignende smerter.

Har ikke hatt regelmessige rier enda , men han presser seg voldsomt nedover og det er ganske ubehagelig / vondt .

Andre som har det slik?

Min første fødsel ble satt igang 1 mnd før termin pga vekstavvik . det ente med hastesnitt uten at det var blitt åpning .

Så jeg blir vel egentlig regnet som "førstegangs" når det gjelder vaginal fødsel - kjenner at jeg gruer meg , men ønsker at det skal gå mest mulig naturlig for seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager til termin her også! Har den siste uka hatt masse menssmerter,luftsmerter og kynnere.. spesielt på natta.. blir lurt gang på gang :) men det er jo bare et tegn på at vi modnes og at ting går fremover.. Jeg ble undersøkt av jordmor i dag, og hun mente at det nok kunne gå en ukes tid til.. det gjenstår å se :D

Skrevet

Hver gang jeg sier at jeg føler det er noe på gang sier mannen min :

Det har du jo sagt i to uker snart hehe

Det tar tid merker jeg ja....

men det er jo godt å kjenne at det er NOE på gang .

Skjekket jordmor om du var moden?

jeg går kun til legen . hun gjorde ikke det. (får ikke gå til jordmor her i kommunen pga sprengt kapasitet! :( de tar kun imot førstegangs.f. )

Lykke til iallefall !! :)

Skrevet

ja,hun sjekket meg, og jeg hadde fortsatt 2 cm igjen til livmorhalsen var flatet ut.. og det er vel først når den er flat, at åpningsfasen kan starte, tror jeg..?? :)

Skrevet

Ja ,stemmer det !

:) Har du en annen menstermin?

Min er i dag ...så jeg håper han vil komme iløpet av et par dager !

Skrevet

Ja, kroppen min tulla fælt i den perioden jeg blei gravid, så min menstermin var faktisk 21.August.. hehe..så det begynner jo å bli en god stund siden :D

Skrevet

ja det kan du si! hehe

Stemmer nok bra med ul - terminen din da , siden du ikke har født enda.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...