Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 har ofte sett at en del svarer på sine egne innlegg med spydighet,drit slening osv. for å legge opp til provosering.. vi er 2 her inne som sitter på en maskin der vi kan se ip adressen nesten alltid under innlegg. det er en firma maskin vi sitter på så mulig det er årsaken.vi jobber innen IT bransjen så muligens det er årsaken... men vi kommer til å la moderator på denne nettsiden se på saken...for denne siden er ment for hjelp å støtte i vanskelige stunder ..ikke for å "slenge med leppen" mvh Monicka
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Da burde virkelig enkelte av steheksene her inne tenke seg litt om før de ønsker barn døde, vekk, erklærer dem uønsket i hjemmet sitt osv. Makan til mennesker som skriver inn her, det er rett og slett lavmål.
januarsurprise Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 He he... veldig bra. Fint med kontsruktive diskusjoner, men å legge inn falske innlegg for krangelens skyld er jo ganske lavmål... (Er det seriøst forresten....? Trodde ikke det skulle være mulig. Da faller jo liksom poenget med nick bort kan du si...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 som regel sier jeg dytt, om jeg vil dytte opp ting jeg er engasjert i, men av og til kommer en jo på både andre synsvinkler, eller en kan reglerett skifte mening, følelser, og skriver det på anonymt. er det så ille det da? av og til er en selv engasjert i tin og tema som andre mennesker finner uinteressangt ogda kan en jo prøve å engasjere på den måten. særlig inne på anonymforumet føler jeg at ting som jeg liker eller er opptatt av drukner i mye dumt vås. men hvem er jeg til å si at ungemødre og uendelige diskusjoner om ungakaren er kjedelig, det engasjerer jo så mange? men fakta er at innlegg forsvinner nedover på siden, og da blir de gjerne ikke lest av andre som er intressert i det samme, og da er det jo greit å få dyttet dem tilbake, eller prøve å engasjere til meningsutveksling eller kommunikasjon om tema. er vel ikke noe så forferdelig ille meddet, er det vel? det er vel bedre å slenge dritt til seg selv, enn til andre, da er det nå ingen som blir lei seg :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 det er helt sant faktisk.. står ikke navn.kunn IP adressen....hviken plass IP adressen kommer ifra finner jeg jo ut via Ip søkeren har sikkert noe med at jeg sitter på en arbeidsmaskin da... prøvde å få mannen til å logge på hjemme for å teste men det gikk ikke
*-* Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 men det hadde jo vært greit om det rett og slett ble slengt litt mindre dritt her, tar jo ikke akkurat diskusjonene videre. kan du ikke bare gå tilbake til å skrive dytt a....?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Joda som regel gjør jeg det, omjeg ønsker å dytte. Men det dreier seg jo om at en gjerne ser andre momenter en vil legge til også. ikke kan jeg is at jeg driver så vedig mye å krangler på mine egne innlegg, disse damene med ip adressene kan sikkert bekrefte det. Er bare ikke så veldig interessant, mener jeg, ser ikke at det er så ille. Det er jo my verre å slakte alle andre sine innlegg, og være ufyselig mot særlig de med nick, men også anonyme. Det burde jo være mye mer viktig for moderator å faktisk finne ut hvordan de best skal beskytte ip adressene til oss brukere, både for best mulig å bevare vår sikkerhet, og abobymitet, for det er jo faktisk litt problematisk. Om det faktisk stemmer, jeg har ikke nok data kunnskap til å finne ut av det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Fint hvis du kan si fra til moderator. For hvis sikkerheten her er så dårlig at du/dere kan identifisere oss, så bør det jammen opplyses og gjøres noe med. Her skal man kunne være helt anonym, men tusen takk for tipset!
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Så nå skal man ikke få si sin mening, nå da?Men bare jatte med stemødre som skriver at de hater barna, ønsker de døde osv?Herregud!Er dere virkelig så hårsåre at dere ikke tåler motstand?Når jeg ser et innlegg som provoserer, så har jeg all rett til å svare!Er det ikke det en menneskerrett i Norge, da!Se til å bli voksen, Monicka!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Du må lære deg å lese Østerdølen..
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Jeg leser som bare det, jeg, anonym!Poenget til Monicka her, var at hun mente dette ikke var en krangleside, men sider til å støtte hverandre på.Derfor ville hun gi IP-adressene til alle anonyme som "kranglet" til moderator! Jeg skjønner godt at dere trenger støtte i en vanskelig hverdag, men det er jo en del utrolige innlegg fra en del stemødre her inne!Da mener jeg at man har all rett til å skrive det man mener.Når en stemor skriver feks at hun ønsker sitt stebarn død, gidder ikke jeg å "støtte" henne i det!Og tror dere ikke moderator allerede har kontroll over hvem alle her er, selv om vi signerer anonym,anonym?! At man skal "true" med at legger man ikke inn støttende innlegg, så vil min IP-adresse sendes til moderator, blir for dumt i mine øyne!Det er da ikke opptil Monicka og bestemme hva slags innlegg som kan legges ut her!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 HI skriver "har ofte sett at en del svarer på sine EGNE innlegg med spydighet", EGNE er nøkkelordet i dette innlegget, slik jeg forstår det i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Hvis det stemmer at dere orker å være litt ordenspoliti her, håper jeg dere kan ta en titt på fødselsangst-innleggene. Jeg er psykolog selv, og kan ikke forstå at det er heldig å la innlegg med utskjelling og lignende florere mellom personer som i utgangspunktet er sårbare. Helsepersonellet som har ansvar for dette, burde vurdere det. Jeg tenker det grenser til en sak for media at fagfolk stiller seg bak et slikt forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå