Gå til innhold

hvordan skal jeg holde ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna i magen ligger med rompa opp i ribbeina og hodet nedover rett i blæra. Jeg er 30+3 idag. Men idag har det nesten vært ubehagelig å sitte rett opp og ned, har måttet lene meg mye bakover, stått mye oppreist eller sitti på kanten va stolen så jeg har fått beina litt ned. Å bøye meg fremover har vært et helvette. Jeg bare tenker at jeg har 9 uker igjen, og hvis hun skal vokse enda mer.... ser for meg noen veeeldig ubehagelige uker fremover... HJELPES! Har bare vært ubehagelig idag da, kan jo hende hun ligger litt rart. Noen som har samme greie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat samme følelsen, ribbeina kjennes knekte ut, det sprenger i dem. Kjempe vondt, har hatt det sånn i ei uke, er 29 uker. Er redd det ikke endrer seg.. og det er så vondt! Skal høre med sykehuset om man kan manipulere dem til å snu seg på et vis. huff, vondt altså.. det beste er å stå eller ligge.

Skrevet

jeg er bare 160, så det er jo ikke så kjempe stor avstand mellom bekken og ribbein. Ser for meg at jeg må få en helt enormt struttende mage hvis det skal bli plass her. kommer til å bli enormt fortung. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...