Gå til innhold

Plass til en til her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en gutt på 1 år og er selv 30. Ser at noen av dere møtes til forskjellige ting og lurte på om det er plass til en til? Jeg bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, lurere på om det er flere som kunne tenke seg treff for oss mammaer over 30?

Skrevet

Hei.

Velkommen inn hit til oss. Bare å henge her inne på forumet. Gjengen som er her inne har kjent hverandre et par år allerede fra vi gikk med de små i magen. Så de treffene vi har er for de som har vært med fra starten. Men du kan jo kjøre i gang et eget treff. Det må jo være flere som vil treffes og dele erfaringer.

Jeg har ei tulle på 1 1/2 og bor i Asker.

Skrevet

Hei Pjokkenogmamma,

jeg har heller ikke vært med i dette forumet ifra begynnelsen, har merket at det er et ganske "lukket" forum, der bare de "gamle" finner på ting. Tror de koser seg stort da;)

Men jeg har fått litt råd og tips her inne likevel jeg:)

Er selv en mamma på 32, har ei jente på 2 år. Vil gjerne prate litt her jeg, og er alltid klar for å møte nye folk:)

Skrevet

Ja vi er en sammensveiset gjeng og storkoser oss!

Hadde vært hyggelig om andre også går sammen for å treffes, det anbefales virkelig på det varmeste :-)

Og mer aktivitet her inne på forumet er jo bare hjertelig velkomment!!! Så ikke se på det som et lukket forum, for det er det ikke :-) Treffene er nok litt "lukket" men det er bare fordi vi har kjent hverandre siden bim tiden. Men som sagt: kjempekoselig om dere drar igang treff dere også :-)

Alle er hjertelige velkomne her inne! :-)

Skrevet

Hei Pjokkenogmamma!

Jeg vil også gjerne bli med på aktiviteter. Jeg bor i Oslo og har en gutt på 12 måneder. Jeg er 36 år.

Skrevet

Så fint at flere slenger seg på! Da er vi foreløpig tre stykker. Håper flere nye henger seg på, og så kan vi samtidig tenke litt på hvor vi kunne tenkt oss å treffes? Gleder meg!

Skrevet

Hei,

jeg er også med:-)

Bor på Grünerløkka i Oslo og har en jente på 15 måneder...

Hvor i Oslo bor dere?

Skrevet

Jeg bor også på Grünerløkka!

Skrevet

Hei!

Jeg kunne godt tenkt meg å treffe førstegangsmødre over 30! (",) Går hjemme med min sønn på 10 mnd og har ingen barselgruppe. Bor på Etterstad, 35 år, og hadde vært fint for min sønn og meg å treffe andre barn og mødre!

Skrevet

Dytter litt, jeg. Kanskje vi skulle prøve å få til en trilletur? Noen som har noen forslag til hvor og når?

Skrevet

Noen som har lyst til å være med på liten trilletur i Frognerparken på lørdag, feks. i halv tolv-tiden? Kan møtes utenfor porten ved hovedinngangen i Kirkeveien..

Skrevet

Det hadde vært koselig, men jeg er på jentetur til Barcelona i helgen;-)

Skrevet

Å du får kose deg i Barcelona! Jeg skal på jentetur til København i november og gleder meg.

Skrevet

Jeg blir med på en liten trillings:-)

men kan vi si klokken 12?

Skrevet

var ikke så mye respons her, så får ta det en annen gang

Skrevet

jeg kan fortsatt i morgen, og kan godt møtes kl 12 hvis du vil det. (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...