Gå til innhold

Noen so har denne støvsugeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Så rart, linken funket før jeg trykka lagre!!!

Men uansett så er det erkorapido 2i1.

Det er den trådløse støvsugeren som nettopp har kommet, den ser så liten og nett ut, men lurer på om den er like god som tradisjonelle støvsugere?

Skrevet

Vi har den ikke, men ønsker oss den til jul.. :o)

Skrevet

Vi har den, den er veldig kjekk, men jeg anbefaler ikke den som eneste støvsuger for den har ikke like god kapasitet som en skikkelig en. Den er utrolig kjekk å ha til smuler og småstøv. Jeg bruker den til daglig rengjøring, men bruker vanlig støvsuger når jeg skal gjøre skikkelig rent.

Skrevet

Ja det vi har en stort sabla kloss av en støvsuger med tepperens og det hele, men støvfiltrene er så dyre, og det er et ork å flytte på den så det er bare en så jeg kan sveipe over gulvet med daglig.

Er liv redd for å tryne ned trappa med den store støvsugeren:s

Skrevet

Ergo rapido, er det den du mener? I så fall er den en kjempeålrei støvsuger til å sveipe over gulvene med, jeg har den selv og kunne ikke klart meg uten. Jobber på Elkjøp og selger mange av dem:-)

Men anbefaler den IKKE som den eneste støvsugeren i ett hus.

Skrevet

Linkene funker ikke så godt i dag:(

Men skal se om jeg finner den:)

Skrevet

iRobot støvsuger

ROOMBA560

Den er en slags robott, rett og slett. Kan støvsuge mens du er på jobben, ute...osv. æj løv itt

Skrevet

Ja jeg fant den:)

Litt over min prisklassei dag ja, men ser jo utrolig behagelig ut å komme hjemtil rent hus!

Hvordan er den i hjørnene?

Skrevet

Veldig bra... eneste man må passe på er frynser og rot (a la legoklosser osv). Jeg rydder før jeg legger meg... (eller, hiver ting på bordet eller sofa)

og setter jeg den før jeg drar på jobben (flytter stolene rundt spisebordet litt vekk fra bordet så klarer roomba å nå under bordet...)

Den er rå! Bruker vanlig støvsuger veldig veldig sjelden nå (17. maia og jul liksom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...