Lykkeligmammatiltre Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 uff så utrolig trist ( stor trøsteklem til DEG!!
karamell mamma Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Så trist!! Mange varme klemmer til deg......
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Så trist, føler virkelig med deg nå! Kan du fortelle hvordan det ble oppdaget, hva som skjer videre osv? Jeg var selv i uke 11, var på min første UL i går. Der var det ikke liv. Legen ville helst at kroppen skal ordne opp selv, så nå går jeg her og venter på blødning. Syns det er rimelig slitsomt, og skummelt. Har hatt to MA før, en i uke 12 og en i uke 16. Da ble jeg sendt rett til utskrapning, og det syns jeg var veldig behagelig måte å avslutte det hele på. Sovner, våkner, blør noen dager, alt er over. Håper du tar godt vare på deg selv i denne perioden, Måneskinnsjenta! Og ta kontakt viss du vil dele erfaringer. Gode trøsteklemmer fra
godiva med 3 gull Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Veldig trist!! Jeg hadde en sa 17 mai i år, var i uke 8. er nå gravid i uke 6. Litt nervepirrende synes jeg... men det viser at man kan være heldig å få ny spire temmelig kjapt. LYKKE TIL
NewB Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg var på ul i går, uten noe liv. Andre gang på meg, og på samme tid ca. Ikke noe liv fra uke 6 trolig. Har ingen barn fra før, så føler dette ble en tung start. Skal du utredes siden du alt har hatt flere aborter? Hvor lenge venter du før du prøver på nytt?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Du er velkommen inn i nystartet tråd for oss som nettopp har hatt en MA.. inne på ufrivillig abort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå