Gå til innhold

Bilstol: Dere som har Britax Two Way Elite


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tok i bruk BTWE rett etter babybilstolen. Hvordan syns dere det har gått i forhold til litt manglende nakkestøtte på denne stolen i forhold til mange andre stoler i denne klassen? Jeg vurderer nemlig også denne bilstolen etter babybilstolen men er altså litt skeptisk i forhold til nakkestøtten (mangelen på sådan).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe Britax Mulcti.tech i stedet? Den har jo nakkestøtte og kan stå baklengs opp til 25 kilo, og forlengs til 36.

Skrevet

Vi har den stolen, begynte å bruke den rett etter baby-stolen. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner spørsmålet:) Tenker du på sidene av hodet, at det ikke er ekstra støtte der? Eller?

Skrevet

uups, jeg så ikke at du skulle bruke den rett etter babystolen. Da er vel multitech kanskje for stor? Er vel fra 18 kilo, tror eg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...