Cala75 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Dere som tok i bruk BTWE rett etter babybilstolen. Hvordan syns dere det har gått i forhold til litt manglende nakkestøtte på denne stolen i forhold til mange andre stoler i denne klassen? Jeg vurderer nemlig også denne bilstolen etter babybilstolen men er altså litt skeptisk i forhold til nakkestøtten (mangelen på sådan).
La Perla Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hva med å kjøpe Britax Mulcti.tech i stedet? Den har jo nakkestøtte og kan stå baklengs opp til 25 kilo, og forlengs til 36.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Vi har den stolen, begynte å bruke den rett etter baby-stolen. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner spørsmålet:) Tenker du på sidene av hodet, at det ikke er ekstra støtte der? Eller?
La Perla Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 uups, jeg så ikke at du skulle bruke den rett etter babystolen. Da er vel multitech kanskje for stor? Er vel fra 18 kilo, tror eg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå