sitrus76 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Lurer bare på en ting....Når jeg bruker min anti-rynkekrem, kan jeg da bruke vanlig dagkrem oppå? Eller forsvinner "virkningen" da?..Føler at huden trenger mer fukt enn det denne kremen gir. Litt begrenset hvor mye jeg vil bruke over alt i ansiktet mht til pris også! (er jo mest nøye med å påføre anti-rynkekrem i pannen, ved øynene osv).
Koseklompen Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har en kjempegod krem fra Mary Kay. Anti rynke OG fuktighetsgivende. Men hvis du mener huden din trenger mer fuktighet så kan du jo f.eks ta antirynke på dagen og en fuktighetskrem på kvelden. ELLER så kan du kun bruke anti rynke kremen for så innimellom benytte deg av ansiktsmaske..ta en lett peeling først for å få vekk døde hudceller og for å få opp blodsirkulasjonen og så maske etterpå. Gi ansiktet ditt en ekstra massasje når du bruker fuktighetskremen Det får opp blodsirkulasjonen og stimulerer huden. Hjelper ikke å kline på anti-rynke krem, en må massere huden og, det er en del av anti rynke effekten... er jeg blitt fortalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå