Gå til innhold

Julekort.. (jada.. tidlig :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen fine julekorttips til meg? Kanskje bilder fra i fjor eller tips til hva jeg kan gjøre.

Småen er 1 år straks :) så må ikke bli for avansert :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å binde armer og bein fast i noe, slik at han ikke beveger seg. Tre på en litt stram nisselue, og si smiiiiil helt til han lover å holde smilet i minst 2 minuttter :-)

At du har bindt armer og bein fast redigerer du i photoshop etterpå, eventult kan du få slektninger til å gjøre det :-)

Skrevet

KAnOn bra idé ... kanksje jeg skal heise han opp i flaggstangen ...eller hva med å la han isbade kun i ført nisselue..

jadajda..

noen sERIØSE forslag??

Skrevet

Tja.. hva med å finne en julebilde-konkurranse fra 2007 på nettet, og redigere inn hodet til minismil?? ;-)

Skrevet

jeg har tenkt å ta flere type bilder, både til julekort og gaver generelt:

- i barstompen på et lammeskinn med kun et gullsmykke (svart/hvit, eller i bruntone)

- på lammeskinn i en fin kjole og masse perlesmykker..hehe, høres rart ut, men har sett lignende til andre - og det ble fiiint. jenta kommer jo til å leke me smykkene osv'

- hvit vegg ved en fin klesdrakt¨

- nissekostyme, lage bakgrunn på photoshop i julemotiv..

Skrevet

Hehe ...har ingen gode råd - har bestillt på Fame vi :o))

Skrevet

Hehe ...har dessverre ingen gode forslag - vi har bestillt på Fame vi :o))

Skrevet

har bestilt mine. Tatt et knallbilde jeg tok av han på trampolina i sommer. Tidlig ute . begynner snart med eksamensforberedelser og da flyr nok tida fra meg

Skrevet

Tommage⅔: Frk.Dings & Kompis :

ååå likte så godt d første du hadd.e Hvor har du laget d?

-*misunnelig*

Skrevet

Ops....trodde ikke den første kom med jeg :o)

Skrevet

Jeg tok et bilde av ham i hjemmestrikkete klær utendørs, og et annet bilde hvor han bare hadde verdens nydeligste smiil:o)

Har sett et bilde jeg synes var så søtt, hvor barnet satt på en kjelke med et skinn på, med en tent lyslykt ved siden av, røde kinn og strikket klær med nisselue:-D *nydelig*

Skrevet

kjempe gode forslag altså :) dette lover jo bra :)

Skrevet

i fjor så satt hun i bleien på en skinn med nisselue og lekte med en julemus bamse. storsett stakk hun av, så vi fikk "rompebilder" som stakk av hele tiden. men så kom det et bilde de rhun kose musen og ler hjertelig( ble liksom et naturlig smil). så klippet vi det til så det var bare ansikt og bryst med på bildet og gjorde det sort-hvitt og litt dust så det fikk et gammeldagspreg. ble kjempe fint hvertfall....

i år tenkte jeg litt på om det kanskje blir et mens snuppa koser på den store babymagen min..... men har noen andre forslag jeg tenker på også, men dem klarer jeg ikke forklare. hehe

Skrevet

Det var det øverste bildet som var julekortet, de bildenen nedenfor er på årets kalender=)

Laget alt selv jeg. Ikke så vanskelig i et bilderedigeringsprogram=)

Skrevet

jeg bruker www.nfoto.no når jeg skal bestille kort og fremkalle bilder. billig og bra kvalitet! sjekk ut siden, de har mye fine tips der.

Skrevet

Planen for i år er å bake pepperkaker med snuppa på 2 år, og forhåpentligvis få et fodt bilde av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...