Gå til innhold

Mister følelsen i arm og hender om natta


Lager

Anbefalte innlegg

De siste netterne har jeg blitt plaget med at jeg våkner og har mistet følelsen i ene armen og hånda. I tillegg er jeg hoven i både bein og armer (normalt hoven til å være i uke 34 tror jeg). Er det noen av dere som har opplevd det samme, og hva kan evt være årsaken til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kjenner eg til ja. Det er som om armen sovner ekstra godt. Eg passer på å drikke godt med vatn. Det hjelper på meg. Kva som er den eigentleg årsaka veit eg nok ikkje. Tok det opp med jordmor. Ho lurte på om det hadde med at eg låg på sida, men det har eg alltid gjort sidan eg vart født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort i ukesvis også.. tror det er ganske vanlig nå mot slutten :) ubehagelig.. må bare snu meg ofte i sengen om natten... frem og tilbake.. puh. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Å ja..... Passer eg på å drikke godt nok med vatn, så har eg ikkje smerter, men gjer eg det ikkje, så er smertene der heile dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den underste armen dovner til stadig vekk når jeg sover, så jeg må massere den ''våken'' og legge meg rundt på andre siden. Ingen smerter på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurimæ ,trodde ikke det her skulle ta i fra meg så mye nattesøvn ... men gu det er vondt om natta og må opp mange ganger for å bevege på armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...