Gå til innhold

Bryllupsplaner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er jammen ingen dans på roser...

..ikke før gledesbudskapet er videreformidlet til familie og venner, så kommer det formaninger og krav om tid, sted, gjester, brudepiker og svenner etc. - og jeg merker at denne gangen VIL jeg ikke inngå noe kompromiss..

Er det ikke VÅRT bryllup da? Burde det ikke være opp til oss hvor vi vil gifte oss, hvem vi vil invitere, om vi skal ha brudepiker/svenner og når vi vil ha dette bryllupet? Eller blir man arveløs av mindre?

Sukk... lurer jammen på om min venninde var lur likevel, som stakk av og sendte melding hjem om at hun var godt gift!

Laaang nese til deeem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det er deres bryllup....arveløs eller ei.

Vi fant fort ut at vi var nødt til å gjøre det på vår måte, ellers hadde vi ikke kunnet sett oss i speilet på en stund.

For å sørge for at ingen ble fornærmet, så droppet vi brudepiker/svenn.

(dette var før vi fikk egne barn) Ellers hadde det blitt feil om vi valgte den niesen og ikke den........vi ha nemlig 10 nieser og nevøer.... noe vi synes var litt over the top, og ta alle lizzom...

Svigermor insisterte på å betale gildet, mot at vi hadde det på Grendehuset med gryterett;-) Yeah right!!! Så der måtte vi pent betale alt selv:-) ( ikke at det gjorde noe altså)

Ellers var det selvsagt feil at vi hadde det 4.aug...... vi er jo på ferie må vite. Vel , fint det så blir det færre i bryllupet da....

Men vi fikset bryllup slik vi selv ønsket, rett og slett et drømmebryllup.

Og gjestene kom de, ingen som meldte avbud fordi de var på ferie.

Og de var kjempefornøyd, ja til og med svigermor.... selv om hun synes vi sløste med penger:-)

Så mitt råd er følg hjerte og driiiiiiiiiiiiit i de som bryr seg, så får dere et bryllup som dere vil ha. Og jeg regner med at de vil bli fornøyde alle mann, bare de får tenkt seg om:-)

Og vil de ikke komme så er det jo deres tap, ikke ditt:-)

Skrevet

Jeg signerer mamma søker barn og sier bare FØLG HJERTET!!!

Det er det dere vil bli mest fornøyd med i etterkant og det er deres dag:-)

Den gangen jeg giftet meg (eller rettere sagt vi giftet oss) så bestemte vi alt selv. Min mor viste sin beste side og ba om instrukser og vi lot henne ordne og fikse til den store gullmedaljen, men hele tiden på våre premisser og utifra vår drøm.Hun inkluderte også svigerfamilien min slik at alle følte de var med, men KUN PÅ VÅRE PREMISSER.

Det funket flott og dagen var en heidundrande suksess som varte uti de små timer.

Så om du gidder å la dem få delta, så gjør det tydelig hvem sitt bryllup det er og hvordan ting skal være. Kanskje de blir fornøyd om de får delta litt, om det så er å dekke bord og sånne ting. Med deres utvalgte ting såklart;-D

Det er helt underlig at noen alltid skal bry seg og prøve å ta over styringen, og jeg skjønner at det må føles sinnsykt irriterende og frustrerende. Men, igjen, det er DERES DAG!!!

Du får hyle ut her om det blir for mye irritasjon og brysegmed mennesker. Vi kan støtte deg i tykt og tynt vi!

TA BRYLLUPET DERES TILBAKE - DRIT I ALLE PEKEFINGERNE!!!

Skrevet

Vi planla og betalte smitt og smule selv:=) Og fikk det som vi ville! Min mor var snurt en laaaang stund fordi hun ikke fikk lov til å komme med ideer (les innblanding og kommandering)... men det løste seg greit da hun ble bedt om å bake bryllupskaka.

Gjestelista besto av nærmeste familie, resten venner! Ingen tanter, onkler og søskenbarn;=) De har fått være med på bryllup på hver vår kant tidligere, så vi sløyfet dem med god samvittighet:=D

Skrevet

Og det var et superkoselig bryllup Snulder:-))))

Med verdens kuleste bryllups"vals"!!!

Seier og glede, den bør du be om oppskrift på - da blir gjestene RÅIMPONERT!!!

Og så blandet visst jeg meg inn i planleggingen også;-DDDD Jaja, sånn er det nå bare!!

Skrevet

Det er STOR forskjell på å blande seg inn og å hjelpe til vettu Klatten!! Uten din hjelp ville ikke Snulders-bryllupet blitt det samme:=)

Skrevet

Hørt slik tull da!!!

Nei du får gi di beskjed om at det er du som skal gifte deg,og du som bestemmer!! Ufyselig sur blir jeg når jeg hører slikt.

Vi ordna og betalte alt selv.Hele greia ble til en heidundranes dag hvor festen varte til kl 07 =)

Var pappan min som nekta gi seg.Hadde aldri opplevd et koseligere bryllup.

Lag dagen slik dere ønsker,og se bort fra surmaga komentarer og div.

Lykke til med planlegging og alt som hører til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...