Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hvorfor kan ikke ikea borre hullene til skruene helt ned så folk slipper å slite seg ihjel for å få sammen de jævla møblene deres???? Det hjelper ikke særlig at dette bordet som jeg driver å skrur sammen har vi byttet 2 ganger nå!!! Første gang hadde vi skrudd sammen hele dritten, før vi så at det var ødelagt! Andre gang vi kom hjem med samme bord, så var det svart!! Og lå på plassen til de bordene med bjørkefarge! Faen altså! Å det gjør ikke saken noe bedre at jeg har 13 dager igjen til termin, og er DRITTlei av å gå gravid! Har vært til 3 sett i gang fødselen timer til akupunktør, men ingenting skjer! Snakk om å pælme penger ut vinduet!! (Kommer til å le høyt hvis jeg føder i løpet av 2 dager, da var det ikke bortkasta likevel) Men åååååååårh! Sånn=) Nå kan jeg smile igjen! For en deilig følelse å få det ut!!=D
Spire i magen ツ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 ler litt får meg selv.. tror noen har fått nokk
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Haha, har fått roet meg litt nå, så må le litt jeg også=P hehe Men hærregud så unødvendig av ikea å være så teite...Vi kjøpte oss seng der for 1 år siden, og ennå har de ikke fått inn de bøylene som skal være under senga...Makan....Nei, Ikea anbefales IKKE til høygravide!!=P Litt koselig å være gravid også da, akkurat nå holder hun på å brekke ribbeinene mine+ at hun hikker som en gal...Utroooolig koselig...=P Nei, KOM UUUUUUT sier jeg!!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå