Gå til innhold

Gravid etter dødfødsel, noen???


Bassen&Spira <3

Anbefalte innlegg

Jeg mistet mine to søte små tvillinggutter for ei uke siden, var ikke kommet lenger enn til uke 21 - Utrolig at de hadde alt, de manglet bare å vokse. Føler meg så ensom uten magen og alle bevegelser. Det eneste jeg vil nå er å bli gravid igjen, men så lurer jeg på når kan jeg ha sex igjen i det hele tatt?? Blør enda litt etter fødsel, kan vi ødelegge noe ved å ha sex så tidlig?? Føler jeg er helt utrøstelig etter hva vi har mistet, og har lyst på nærhet/sex med samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi mistet gutten vår i uke 39 for litt over et halvt år siden. Fikk beskjed om at vi kunne forsøke på nytt så fort vi var klare for det. Vet du hvorfor det gikk så galt? Er selv i uke 11 nå.

 

Dette er noe dere bør drøfte med legen deres, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å høre om tvillingguttene dine.

 

Jeg regner med at du som har mistet etter halvgått svangerskap også har renselsesperiode - altså seks uker hvor kroppen rydder opp inne i livmoren (såret etter morkaken skal gro, livmoren krympe osv). Det er ikke anbefalt å ha ubeskyttet sex i den perioden, da livmoren pga bla blødningene er mye mer mottakelig for infeksjoner. Men sex med kondom sa legen ikke var noen fare....

 

Kjipt kanskje, når alt man vil er å bli gravid igjen. Men er kanskje en trøst mht kondombruken at det uansett er vel lite sannsynlig at du kan bli gravid før renselsen er over heller.. da systemet må komme på stell igjen..

 

Ønsker dere lykke til i allefall..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...