Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Åh, jeg er så glad nå! Var i banken i ettermiddag for å forhøre oss hvordan det lå an ang. evt. boliglån, og hvor mye vi har mulighet til å betjene. Også gikk det så bra! Jeg hadde så klart ikke tatt den turen om jeg ikke var sikker på at vi kom til å klare det med god margin økonomisk, men det er likevel noe annet når bankmannen sier at ting går i orden! Så nå som det virkelig er "buyers market" stiller vi ganske godt! I natt kommer jeg til å sove godt i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå