Gå til innhold

Hva ville dere hatt som tilbehør til denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp noen bilder på linken :-/

Skrevet

Nydelg kjole!!! Skikkelig lekker=) Ville hatt noen litt store øredobber i strass (eller diamanter om du har råd=)) og samme type armebånd. Ville ikke hatt noe i halsen.

Skrevet

Først av alt. For en NYDELIG kjole! Blir så glad når jeg ser at folk velger alt annet enn tubekjoler :-) Er så utrolig lei av dem..hihi :-)

Når det er sagt, så syntes jeg kjolen i seg selv er så spesiell og "utstyrt" med detaljer at du trenger minimalt med tilbehør for å "pynte" kjolen. Det du allerede har valgt - mtp sløret - synets jeg hørtes kjempefint ut. Jeg ville anbefalt deg å ha oppsatt hår (dersom du har langt hår) pga detaljene på skuldrene/ermene. Og om du skal pynte opp med ett smykke ville jeg valgt et enkelt kjede (tynt) med en enkel sten, og gjerne matchende øredobber.

Skrevet

Takk for innspill! Det er så fint å få gode idéer! Selv har jeg tenkt litt på oppsatt hår, ikke for stramt, gjerne litt Grace Kellyaktig. Leter etter store, dråpeformete krystalløredobber, men har ikke funnet "de rette" ennå. Koselig at dere liker kjolen:)

Skrevet

Det var akkurat slik jeg så det for meg=) Litt grace kelly, klassisk og elegant! Da er det lekkert med oppsatt hår og noen eksklusive "diamanter" i ørene=)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst å gifte meg :-) Hihi.. jeg som IKKE skal gifte meg.. haha.. kanskje jeg kan være statist i ett bryllup en gang.. om noen skulle trenge det?? En slags "avløser" for bruden innimellom.. *knis*

Skrevet

Kjempe fin kjole, men jeg ville ikke hatt noe tilbehør til i det hele tatt. Det er såpass mye dill på kjolen at det kan se "rotete" ut hvis du skal bruke mye, store smykker.

Less is more!!!!

Skrevet

Den var utrolig vakker!!!;)

Hadde enten hatt perler i ørene eller noe diamant-lignenede. Ikke noe stort. Kjolen er smykket;)

Skrevet

Enig med de andre her - ville kun hatt noen enkle øredobber, håret opp og ellers ingenting - liker det enkelt, og kjolen er mer enn nok pyntet i seg selv med det stoffet. Jeg skal ha en kjole som er enklere i fasongen (stroppløs og havfrue-fasong) men stoffet gjør mye ut av seg (blondestoff over hele) og jeg skal ha langt dobbelt slør med blondekant, enkle diamantøredobber og ellers ingen smykker:o)

Skrevet

Å, det hørtes nydelig ut! Vurderte blondekant på sløret, men det hadde nok blitt for mye siden kjolen er litt stæsjet. Er det sånn mantillaslør?

Skrevet

ÅÅååååååå den var lekker!!!

Er enig med de over som sier lite acessories. Langt slør og en liten tiara kanskje, og enkle øredobber.. Må ikke ta oppmerksomheten bort fra den helt utsøkte kjolen. Less is more er mitt motto!

Skrevet

Perfekte!! Åhhh!! Misunnlig jeg nå. Du kommer til å se ut som en drøm!!

Skrevet

Bortsett fra at jeg ikke har midjen og silikonpuppene til hun på bildet, da :D

Skrevet

Her er min kjole: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/images/Bahamas_B.jpg

Er nesten så jeg ikke vil legge dette bildet inn....for jeg syns ikke kjolen kommer til sin rett i det hele tatt på dette bildet:o( Jeg skal ikke ha den sløyfen på....mye finere uten;o) Stoffet ser på en måte litt blankere ut og fargen litt "gulere" ut enn i virkeligheten.

Kan godt være det heter mantillaslør, he he - aner ikke;o)

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare ha et enkelt langt slør til, men da jeg fant kjolen til salgs på finn (etter jeg hadde prøvd den i salong) solgte hun sløret med - så da ble det sånn, og det er jeg veldig glad for, for det var perfekt til! Trodde det ville bli for mye helt til jeg prøvde det til - men det var virkelig prikken over i`en:o)

Skrevet

Åja, den er helt nydelig! Har sett på den før! Dessverre passet ikke stumpen inn i den nydelige havfrueformen :( Den blir helt sikkert perfekt med blondeslør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...