Mor di! Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Gutten min har blitt skikkelig hås i løpet av dagen (1 år). Han har vært veldig forkjølt i det siste, men de siste dagene har han vært i god form... syns bare det er så rart. Han gråter en del i søvne om nettene, vet ikke om det er noe sammenheng.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Er håshet det samme som hes? *dum* Iallefall.. "slitasje" på stemmebåndet i forbindelse med betennelse/virus i luftrøret kan iallefall gi heshet.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Med slitasje mener jeg irritasjon/infeksjon :-)
Mor di! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Hehe, ja det heter vel kanskje heshet (om det er et ord )) Han er i hvertfall veldig hes. Han har vært litt sutrete i det siste, så kanskje det kan være noe irritasjon i luftveien....
Skravlefruen med huleboer Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Det er ikke farlig, og går nok over av seg selv når forkjølelsen slipper taket. Leger anbefaler at du tar kontakt dersom hoste/heshet varer med enn 3 uker, mulig det er over kortere tid når det gjelder barn.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Vet om mange barn, ink. min Lille som blir hese når de får falsk krupp. Så vær obs på det.
Leirha Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Slitasje på stemmbåndet og virus er vel de vanligste årsakene. Og det går an å bli hes uten å ha vondt i halsen også.
Mor di! Skrevet 24. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2008 Ja, tenkte også på falsk krupp, men han har ikke hatt noe hoste enda. Hører godt etter når han sover, er helst småsutring i søvne. Han har dessuten ikke vært noe særlig forkjølt i det siste, faktisk vært mer eller mindre helt frisk de 3-4 siste dagene. Var mamma som hentet han i bhg i dag, så får høre om han har grått masse eller hylt masse i barnehagen i går når jeg leverer han i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå