Gå til innhold

Vente til i morgen?

floga har endelig fått spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i dag, ingen tegn til TR! Har en CB digital liggende, skal jeg vente til i morgen tidlig eller kan jeg ta den nå? Har jo vært mye på toalettet i dag og drikker jo litt iløpet av en dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt den i morgen tidlig ;)

Skrevet

Jeg hadde ventet til i morgen tidlig og testet med morgenurin, da er det jaffal størst sjangs for at d blir rett svar =) (positivt :-) hehe)

Men forstår godt v iss du ikke klarer og vente =)

Skrevet

klarer du å la vær når du har en liggende!!?? hi, hi, hi, tisset er jo mer konsentrert på morningen, men det ståt jo på den testen at man kan bruke hvilken som helst " tid" urin på ikm dagen , men morra urin før ikm.... så.... du kan jo velge.. he, he, tvi, tvi

Skrevet

Jeg har så lyst til å teste, men tror jeg kommer til å angre hvis den er negativ, siden jeg ikke har noen tester til i morgen tidlig! Bestilte på billig-tester på lørdag men har fremdeles ikke fått dem...:(

Det står jo på pakken at jeg kan det ja...hmmmm... :D

Skrevet

Du må gi lyd hvis du tester i kveld, da! ;-) Lykke til! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Første gang jeg var gravid testet jeg med digital på kvelden den dagen jeg ventet mens, og den lyste GRAVID med en gang. Tror det bare er å prøve :-) Lykke til!!! Jeg krysser fingre for deg!

Skrevet

kansje du bare skal teste nå, å viss den er negativ så er d jo ingen vits å teste i morgen, da hadde jeg ventet et par dager... og da har du kansje fått billigtestene =)=)=)

Skrevet

Visst ikke helt når jeg hadde ikm og teste på kvelden med dig, iallefall to dager for tidlig om ikke mer, viste gravid den!!! Men du må jo vurdere, noen tegn til at du kan være gravid? Så spennede:)

Skrevet

Jeg tok en dig på mandag (ikmdagen) på ettemiddagen der jeg klarte å skvise ut 2 dråper tiss. Den viste gravid. TEST!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...