meg&minimin Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 jeg har tatt tre tester siste 2 ukene, alle negative. er det likevel mulig at jeg er gravid?? (vil i så tilfelle være to-tre mnd på vei)....føler meg kvalm og uopplagt som sist.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ville klart ha tatt en tur til legen. Leste faktisk akkurat i Bedre Helse ang graviditetstester. Dagens tester (på apotek) sies å være veldig korrekte, men sannheten er at det er lite forskning på dem. Resultater viser at de ofte kan vise feil - altså at man er gravid - men testen slår ut negativt. I ditt tilfelle hvor hele tre tester er negative og du tror du er to-tre mnd på vei, så villle jeg enten tatt en test hos lege (som er 100%), eller slått meg til ro med at jeg nok ikke var gravid. Har du hatt mensen?
meg&minimin Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 nei. ammer enda (men lite for tiden), så jeg har ikke fått mensen igjen etter fødselen..ringer legen i morgen ja...huff, ble litt nervøs nå ja...når du sa det om tester som slår ut negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå