Gå til innhold

Noen andre som blir lett bilsyke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med kvalme hele svangerskapet, men det har endelig begynt å gi seg litt nå (16+0). Men med en gang jeg skal kjøre bil så blir jeg så sinnsykt bilsyk. Ender som regel med at jeg må stoppe for å kaste opp. Trenger ikke kjøre mer en 10-15 min.

Og nå er dette hovedgrunnen til jeg er sykemeldt: nemlig at jeg ikke klarer å kjøre fram og tilbake til jobb =( Det er ca 40 min hver vei.

Fler som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja-- jeg har vært plaget med det samme :( iallfall en periode.. ca 3-5mnd. Var så ille..

Skrevet

Åh! Jeg som trodde det bare var meg:) Har slitt med det hele tiden siden jeg ble gravid.. jeg skjønner godt at du ikke klarer kjøre 40 minutter hver dag. Har 10 minutter å kjøre til jobb, og jeg SLITER til tider! :)

Litt irriterende, bil som man (hvertfall jeg) er så avhengig av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...