*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har slitt med kvalme hele svangerskapet, men det har endelig begynt å gi seg litt nå (16+0). Men med en gang jeg skal kjøre bil så blir jeg så sinnsykt bilsyk. Ender som regel med at jeg må stoppe for å kaste opp. Trenger ikke kjøre mer en 10-15 min. Og nå er dette hovedgrunnen til jeg er sykemeldt: nemlig at jeg ikke klarer å kjøre fram og tilbake til jobb =( Det er ca 40 min hver vei. Fler som har det slik?
Spire i magen ツ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 uff ja-- jeg har vært plaget med det samme iallfall en periode.. ca 3-5mnd. Var så ille..
Cassie09 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Åh! Jeg som trodde det bare var meg:) Har slitt med det hele tiden siden jeg ble gravid.. jeg skjønner godt at du ikke klarer kjøre 40 minutter hver dag. Har 10 minutter å kjøre til jobb, og jeg SLITER til tider! Litt irriterende, bil som man (hvertfall jeg) er så avhengig av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå