Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 - eller type Reima, Troll osv.?
shanty73 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 har reima som jeg har kjøpt til dressene.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg også synes 'ordentlige' luer er best i barnehagen, men det finnes jo så mange andre søte, men de er kanskje greie å ha til 'fritids-bruk'. Hva gjør dere?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 "Skikkelige" luer votter og yttertøy ligger fast i barnehagen, på fritiden bruker hun penere varianter.
Jentemammaen Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Kjøper luer som matcher jakkene..Har luer til regntøy og dress, og andre til kåper og finjakker.. Kjøper som oftest jakke og lue samtidig, så de er gjerne i samme merke... Kjøper aldri klær som er syntetiske, så hadde ikke kjøpt vinterlue på HM f.eks... Liker hempels og ellte, hvis det ikke er i klesmerker...
~Milly~ Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Vi bruker Janus tykk ull-lue på kalde dager, og Elte-luer ellers. Kjempegode luer begge deler! Syns det er viktigst at luene som skal brukes i barnehagen sitter godt på hodet, uten å skli ned i øyene, eller av ørene =) Så har hun masse andre søte luer som vi bruker på fritiden
Anne-B. Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg aner ikke hva Vintage er, engang. Jeg kjøper det jeg syns er fint og som varmer.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Ser noen her snakker om Elte luer - hva er de? Hvor får jeg tak i de?
Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Du vet, sånne fine håndstrikkede luer. Gjerne litt ekstra søte til jenter, og ekstra fine til gutter. Jenteluene er kanskje pyntet med blonder og blomster osv. Gutteluene er helt frie for spiderman og dødningshoder, og ser rett og slett mer pene ut.
~Milly~ Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Her er et bilde av lille i en Ellte lue; http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/475099/offset/7 De holder seg utrolig godt i vask, og mister ALDRI passformen. =) Vi har kjøpt våre på Reflex og på Claire Kids
Gjest hovedinnlegger Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 OK - I see - har de øreklaffer også? Så deilig ut den lua, fin også!
SaDa Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Den nevøen min hadde på i helgen hadde hvertfall øreklaffer.
___ Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Nei, det gjør vi ikke. Ungene har hver sin tovede ullue, hver sin stripete bummullslue og hver sin tynne ullue. Det er det. Har ikke behov for noe mer. (den tynne ullua ligger fast i barnehagen. De andre brukes i forhold til været.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå