Gå til innhold

Hvilket trimester gikk fortest??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei er nå i min 26 uke, og syntes tiden har og går veeeeldig sakte:)

 

hvilket trimester syns dere gikk fortest, eller hvilke uker gikk fortest??

 

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt hvilke uker som gikk fortest, men jeg syns jeg raste igjennom 2. tri.

1. tri var full av bekymringer, nerver og spenning... 3. tri går så sakte at jeg holder på å gå på veggen ;)

Skrevet

definitivt 2.trimester:) første venta eg berre til 12 uke så jeg kunne rope det ut, selv om fleste parten viste det før! nå i tredje går det saktere å saktere...

Skrevet

Så langt (uke 36) synes jeg faktisk 3tri har gått fortest. Sikkert fordi formen er så fin! Det var den i og for seg i 2tri også, men nå er det liksom så mange ting som skal ordnes, både her hjemme og på jobb, at tiden flyr!

Skrevet

Definitivt 2.trimester. Etter uke 20 gikk det kjempefort! Har sikkert noe med at jeg hadde 4 uker ferie også da.. Nå er det mye tyngre (3.tri), men synes faktisk tiden går fort nå også. Men blir vel verre de siste ukene..

Skrevet

Jeg synes 2.trim gikk GRUSOMT sakte!!!!!!!!!!!!!!!!! Er først fra dag 100 og til nå (dag 81) jeg synes det går fort. Men utrolig glad for at jeg endelig synes det går fort nå. Herlig:-)

Skrevet

Mellom ultralyd i 2. trimester og fram til rett før 3.termin...

Skrevet

Til tross for at det går fryyyktelig sakte nå de siste ukene, synes jeg 3. trimester har gått fortest. Det skyldes sannsynligvis laaang og deilig sommerferie også - i tillegg til at jeg har ordnet så masse for å få alt klart til babyen kommer. Og det har jo bare vært koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...