nr. tre er på vei:) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Fødselen var en kjempefin opplevelse. Gikk mye raskere og bedre enn sist. Er i helt lykkerus. Sindre var 4700 og 54 cm når han kom, og jordmor trodde han var ca 3800 . Så han var stooor:)
ChellBell - har født! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Gratulere med lille Sindre! De er jo så små allikevel da, selv om han var hele 4,7 )
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye med prinsen:-) Vår prins kommer først i desember. Lykke til videre og nyt tiden:-)
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Gratulerer så mye med gutten Han var stor ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå