Gå til innhold

Hva samler DU på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samler du på noe spesiellt??

Jeg samler ikke på noe spes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler på barbie. Er fra en samlerfamilie. Pappaen min har verdens mest komplette samling av radio av et spesielt merke.

Skrevet

Samler ikke på noe. Samlet på servietter når jeg var "liten", hadde mange hundre. Lurer på hvor samlingen er blitt av!

Det nærmeste jeg kommer en samling må være mine 9 orkidèer...

Skrevet

Samler og samler...hamster kanskje? Kjøper en del hobbystæsj...mer enn jeg rekker å bruke, så det samler seg opp =P Hehe!

Skrevet

Samler ikke på noe frivillig, men kan til tider se ut som om jeg samler på hybelkaniner. . :P

De kommer tilbake så fort jeg skrur av støvsugeren:S

Skrevet

Strikkegarn, som jeg bruker opp etterhvert.... men kjøper mer underveis da.. Og da må jeg jo ha strikkepiner, som passer de fleste garntyper...

Og så samler jeg på podens klær/leker/utstyr.... Har litt sentimentalt forhold til det å selge/gi vekk babytøyet og utstyret... Håper på flere småtroll da, men alderen stritter imot meg = jeg burde selge unna, sålenge det er noelunde ok!! (Han er bare 3 år da...)

Skrevet

Alt som har med David Bowie å gjøre. Har samlet i 26 år, det samme har mannen min. Kan vel si at vi har en del ting, ja :-)

Ellers samler jeg på bøker av enkelte forfattere.

Sønnen vår er 5, og samler på steiner, kvister, tomme yoghurtbegere og doruller. Hehe.

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Jeg samler på finkjoler til datteren min, sånn skikkelig flotte kjoler da:)

Har til nå fått mange kjoler fra England og Usa, men også Norge og Spania...:)

Har allerde kjøpt ett slikt kjolestativ til henne som står på rommet...hun har vel iallefall 20 kjoler fra 0-5år....:)

Ja, jeg er glad i girly ting!!

Skrevet

Sko

og

Gamle kaffekopper med rosemønster i forskjellig "kategorier" som da er kaffeserviset mitt. Problemet kommer til å bli at jeg ikke greier å slutte å kjøpe de når jeg feks kommer til 12 stykker, (har 9 nå) og må vel ha kaffeservis til 100 til slutt. hahahahaha.

Skrevet

Bøker

Har fått oss nytt hus, og nå blir det bibliotek i peisestua - JIPPI!!!

Skrevet

Bøker, alt som kan leses og har perm har interesse her.

Før samla jeg på postkort.

Skrevet

Alle kort vi får:) Både julekort, takkekort, kort fra ferieturer etc. Og alle bilder vi får med f eks julekortene:)

Skrevet

Og bøker. Tenkte ikke over at det regnes som samling:D

Skrevet

Jeg var ivrig samler av gamle jule- og bursdagskort. Det eldste jeg har er fra 1884 :-) På det står det: "Hvad gavner det et menneske, om han vinder den ganske verden, men tager skade paa sin sjæl? mat 16.26."

Påskrevet: Erindring fra børnefesten i Opedal 30te desember 1884.

Artig :-)

Skrevet

avogtil virker det som om jeg samler på støv, hybelkaniner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...