Mariell80 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg lurer på om det er noen som har gått på fragmin, og som har fått utslett rundt der sprøytene ble tatt?
Mamma snart :) Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 har du gått på det lenge? stikker du på samme sted hver gang? prøv å varier litt så slipper huden å bli helt oppstukket. Lykke til!!
Mariell80 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg varierer stikk stedet. Men har nok fått en allergisk reaksjon på et vis....
(**,)78 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Ja, gjekk på det gjennom heile forrige svangerskap, og tok første sprøyta i går for runde to. Har ikkje hatt problem med utslett, men vart sjølvsagt veldig mange stikk-merker rundt magen etterkvart. Gjekk over til låret år magen vart for stram. Lykke til i alle fall!
Mariell80 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Takk skal du ha...går du på albyl-e i tillegg eller kun fragmin? jeg går på albyl også...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg gikk på det når jeg gikk gravid med william. Jeg fikk store blåmerker og kuler der jeg satt sprøyta. Nå er jeg gravid igjen og gruer meg til og begynne med de igjen.
Mammapudding Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Da jeg var gravid men Leah så tok jeg fragmin, fikk blåmerker i starten, men aldri utslett. Ville hørt med legen om det skal være sånn, er sikkert ingenting å tenke på, men kan jo være greit å være helt sikker:) Vet enda ikke om jeg er graviv nå, men er jeg det så må jeg begynne med fragmin igjen:(
Mariell80 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Var hos legen i går, de kunne ikke si 100% sikkert hva det var, selv om flere leger såg på det. Skal på ultralyd i dag, og da skal jeg få det sjekket.
(**,)78 Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Kun fragmin heldigvis. Kva er albyl, og i kva slags form kjem det?
Mariell80 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2008 tabletter....blodfortynnende det og...
Mia29 Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Det skal normalt ikke komme utslett rundt stikkstedet når du tar fragmin. Dette bør du følge med på og sørge for at legene gir deg et svar på. Kan sikkert være lurt å høre med legene på sykehuset hvis det er der du skal ta ul.l. Sikkert ingen grunn til stor engstelse, men dersom det er en allergisk reaksjon kan det jo være lurt å få vurdert om det er andre blodfortynnende midler du heller kan bruke. Ingen vits å trigge en mullig allergi hvis det finnes alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå