Gå til innhold

Noen som har gått på fragmin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har gått på fragmin, og som har fått utslett rundt der sprøytene ble tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du gått på det lenge? stikker du på samme sted hver gang? prøv å varier litt så slipper huden å bli helt oppstukket.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg varierer stikk stedet. Men har nok fått en allergisk reaksjon på et vis....

Skrevet

Ja, gjekk på det gjennom heile forrige svangerskap, og tok første sprøyta i går for runde to. Har ikkje hatt problem med utslett, men vart sjølvsagt veldig mange stikk-merker rundt magen etterkvart. Gjekk over til låret år magen vart for stram. Lykke til i alle fall!

Skrevet

Takk skal du ha...går du på albyl-e i tillegg eller kun fragmin? jeg går på albyl også...

Skrevet

Jeg gikk på det når jeg gikk gravid med william.

Jeg fikk store blåmerker og kuler der jeg satt sprøyta.:(

Nå er jeg gravid igjen og gruer meg til og begynne med de igjen.

Skrevet

Da jeg var gravid men Leah så tok jeg fragmin, fikk blåmerker i starten, men aldri utslett. Ville hørt med legen om det skal være sånn, er sikkert ingenting å tenke på, men kan jo være greit å være helt sikker:) Vet enda ikke om jeg er graviv nå, men er jeg det så må jeg begynne med fragmin igjen:(

Skrevet

Var hos legen i går, de kunne ikke si 100% sikkert hva det var, selv om flere leger såg på det. Skal på ultralyd i dag, og da skal jeg få det sjekket.

Skrevet

Kun fragmin heldigvis. Kva er albyl, og i kva slags form kjem det?

Skrevet

Det skal normalt ikke komme utslett rundt stikkstedet når du tar fragmin. Dette bør du følge med på og sørge for at legene gir deg et svar på. Kan sikkert være lurt å høre med legene på sykehuset hvis det er der du skal ta ul.l. Sikkert ingen grunn til stor engstelse, men dersom det er en allergisk reaksjon kan det jo være lurt å få vurdert om det er andre blodfortynnende midler du heller kan bruke. Ingen vits å trigge en mullig allergi hvis det finnes alternativer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...