AneB Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Folk samler på mye rart!! Hehe, utrolig mange rare og søte folk der! En som hadde absolutt all playmo som noen gang var gitt ut! Fasinerende!
Zyan Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 syntes hun som var hekta på Gislefoss var ..ehm, noe for seg selv. Sendte han julepynt, anonymt, med bilder av han på..hehehe.. artige folk:) skulle ønske jeg samlet på et eller annet...
Slalotte Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 De jentene som er nå.. Det mangler egentlig bare at det skulle vært svart hvit skjerm..
Zyan Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 og my god! hun som er der nå, med kort blond bob frisyre og briller... akkurat sånn så mamma ut når hun var rundt 20 år..hahahaha, så vittig,
AneB Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Gislefoss-veske, haha... litt spesiell dame, ja
AneB Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Jamen de er jo kreative!!! hehe Leker for voksne, liksom! hihi
olebrum78 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Stemme rpå at de skulle vært i svart hvitt
Musemor med tre søte små Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Syns det er et utrolig morsomt program
småen og smulan Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Jeg kjenner han som samler på freesbeer:)
AneB Skrevet 24. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2008 Herlighet SÅÅÅ mange freesbeer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå