Gå til innhold

Bare så dere vet det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er ganske mange involvert for at jeg skal få være med dere å leke i morgen kveld.

I kveld har vi hatt generalprøve hvor store-snupp har fått prøve seg på legging av lille-snupp. Hun og mellom-snupp skal være barnevakt i morgen. Hun besto selvfølgelig med glans, først flaskemating, så lesing, så synging og til slutt legging. Ikke et kny fra lille babyen - sovnet med en gang hun. Er så stolt av den store flinke jenta mi:-)

Egentlig har jeg slett ikke anledning til å være med i morgen. Mange unnskyldninger som hver for seg er ganske gode. Aller første foreldremøte i barnehagen er i morgen kveld. Gråtassen må stille og han vet ikke en gang hvor barnehagen er... Halvsyk lille-snupp som tviholder på mamman sin...

Tenker det blir godt å komme seg ut litt jeg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jammen glad du har så fine store snupper hjemme hos deg! Tenk den store flinke jenta di som kan legge lillesøsteren sin helt uten problemer. Det blir jeg imponert over, hils henne å si det.

Det er vel akkurat når man føler at man overhodet ikke orker å komme seg ut at det er aller best når man først er der. Jeg gleder meg til å se deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...