Spireklar m/augustspire :) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Et lite confused innlegg fra miss.spireklar... Skjønner egentlig ikke så mye nå. Mensmurringene har avtatt fra mandag 22/9. Torsdag 18/9 hadde jeg lyslysrosa utflod kun en gang. Søndag 21/9 lyslysrosa kun en gang og noen timer senere blank utflod på papiret med en tynn blodstripe i midten. I dag, altså onsdag 24/9 samma igjen, men da litt sterkere rosafarge....ikke rød, men lysrosa. Tok ut Nuva-ringen 20/8 og hadde en "prevansjonsblødning" (som jeg kaller det) etter dette, denne kom 24/8 og sluttet ca 1 uke etter. Testet negativ på CB-digital på mandag, men med tynntynntynn ettermiddagsurin. Kjenner nå at jeg er veldig usikker på hva som foregår her. Tørr ikke teste heller.....men syns dere jeg bør teste igjen? Virker jo ikke som Fru.tante kommer for fullt liksom...hver 3 dag med lyserosa kun en gang på pap,hva er det for no tull a? *kokkooooo* -smiler og ler av meg selv her jeg sitter....hihi- Glad for tilbakemeldinger, om noen har opplevd det samme etc. -spireklar-
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2008 *dytter* Hallo??? Anybody!!!!!!!!
Prøverpånytt! Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg ville ha tatt en test med morgen urin for å sjekke om du er gravid, men kan jo være at du spotter..
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Men er det normalt å spotte slik som jeg gjør da? Hver 3 dag? hm... Fikk pakka mi fra billige-tester i dag, så skal nok teste med en billig-strimmel i morgen tidlig. Men jeg tviiiiler på at jeg er gravid....Hadde sykt mange symptomer på grav. i over en uke etter EL, men har liksom avtatt litt nå de to siste dagene...
Karri -julibaby i magen Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Hei. Så på profilen din at du sluttet med prevansjon 20. august. Det gjorde jeg også :-) Til nå så har det ikke gått særlig bra... Hadde EL rundt den 12.-14.09 og fikk masse symptomer etter det. Murringer og stikkinger. Hadde også noe jeg trodde var festeblødning den 18.9. akkurat som deg. På mandag så sluttet alle graviditetsymptomene mine og i dag fikk jeg TR, to dager for tidlig. Eller ihvertfall noe jeg tror utvikler seg til TR. Utrolig skuffende! Har testet 100 ganger de siste dagene (litt ivrig etter at jeg fikk billigtestene) og de er blendahvite! Så morsomt at vi ligger helt likt i syklusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå