Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Nå er det så utrolig lenge siden jeg har vørt her atte.. Ett halvt år siden kan jeg tenke meg at det er... . Men nå måtte jeg bare innom for å se hvordan det står til med dere.. Og om det fortsatt er mange gamle kjente her... ) Håper alt er bra med dere i hvetfall! ) Kjakji....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg husker deg! ) Har dere det fint alle sammen?
Torpekjærringa Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Hei ) klart jeg husker deg ! Var vell vår hemmelig venn en gang også du ) Håper alt står bra til med dere alle )
Chris&Alex♂♂ Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 husker deg ja=) hmm men er det så lenge siden da? er vel kanskje det. tiden går jo så fort.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 så koslig at noen husker meg igjen!!!! husekr dere også.. ;o)) her er alt bra.. jobber 50% og trøllunga går 3dager i b.hage... syn det er viktig å ta vare på den tiden mens de er så, derfor jobber jeg ikke fullt.. ellers alt bra med dere? noe nytt?? ;o) kjakji
WP-TLogPeanut Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg og husker deg!!!!!!! Glemmer aldri kjakji hehehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 U bet i do! ;o) hehe Står alt bra til oppi der? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå