Gå til innhold

April: JIPPI! Hjertet slår og reka lever;)


Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Vært på innvendig ul, siden jeg har hatt langvarig blødning. De ville også sjekke opp pga sinnsyke høye hcg verdier (ligger på 200 000 nå, i uke 8!) Og jammen fikk vi ikke se et hjerte som slo! Så fantastisk glad. Jeg var HELT overbevist om at jeg hadde mista. Er forsatt en viss risiko siden jeg fortsatt blør, men det har minket betraktelig.

 

Er sykemeldt, så jeg skal unngå løft og div. på jobb. Det er kanskje en fordel, siden jeg sover fra kl. 2030 til 0730, samt gjerne 4 timer i løpet av dagen.. Det har nok med det høye hcg nivået å gjøre at jeg bare ikke klarer noenting for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååååååååhhhhhh, så sykt godt å høre!!! Sender reke-vibber til deg, og inkluderer is-haker så h*n kan klore seg enda bedre fast!! Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fantastisk gode nyheter!! Så utrolig koselig. Når det er liv nå er da sjansene for at dette går bra store! Åhhh...grattis! Nesten som å få positiv test igjen dette :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har tenkt sånn på deg, Mammaen, men trodd at det gikk feil vei siden ikke jeg har sett noe til deg. Dette var jo utrolig gode nyheter!! Krysser alt jeg har for at det er en liten fighter du har inni der som klorer seg fast helt til våren! Stor klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig god tå høra at alt er bra enn så lenge. Hadde nesten git topp håpet ettersom jeg ikke hadde sett deg her inne siden den dårlige nyhete.

 

Men lykke til videre så håper vi reka klorer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært meninga og holdt dere på pinebenken, men måtte bare kutte ut all nettbruk ift barn når det har stått på som verst. Nå har jeg vært uten blødninger i fire dager, og det er jo et flott tegn synes jeg:) Skal til ul igjen til mandag, da legen ville kontrollere ekstra siden jeg har blødd såpass lenge og mye.

 

Ellers venter jeg med å bytte nicket mitt til jeg er over 12 uker.. Var vondt å måtte bytte tilbake igjen i høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at nettet kan være plagsomt når man tror man er i ferd med å miste, ja. Nå ser det jo veldig bar ut da! Vet du hvor gammelt forteret ditt er? Blir spennende på mandag. Kommer til å vente spent jeg da. Sitter jo foran pc'n her hele dagen og "ta-r d-e-t m-e-d r-o" for ikke å spy....usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...