Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Nå skal jeg først på do for hundrede gang, er sikker på at jeg lekker vann nå, for det kommer ut noe hele tiden som ikke er utflod! Slimproppen gikk i natt, og litt før middag. Så skal jeg: * Rydde ut av ikea posen som står her etter vi var på ikea før i dag. *Skru sammen et bord vi kjøpte. *Vaske resten av kjøkkenskapene. *Begynne å vaske veggene på stua. *Vaske litt gulv. *Rydde litt overalt. Hva med dere jenter?? Hehe. Var på min 3 time med "sett-igang-fødselen"-akupunktur i dag, kjenner masse nedpress og kynnere som kommer og som begynner å bli litt vonde, så her er det bare å kjøre på!!=D Lurer på om jeg skal lage litt grøt til kveldsmat i dag, så jeg får prøvd kaneltrikset også=) Mulig det blir en runde i halmen når sambo kommer hjem=) Hihi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå