Gå til innhold

Noen fra Bodø her med termin i november?


Chottiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har termin i begynnelsen av november :) Er dere førstegangs eller har dere barn fra før? Dette er min nr tre, har gutt på 6 og jente på 8 fra før. Er 32 år :o) Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på bim-treff på kafka enda, men har lyst til å dra en dag:-) Har ingen barn fra før av, så dette er nytt å spennende. Er 21 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 år og førstegangs, både spennende og litt skummelt nå som det nærmer seg. Har ikke vært på treff enda , men har lyst å dra ( håper jeg får tid snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:) jeg har termin 28 November så kansje vi blir romkamerater også da:)

bor du i byen eller?Bor selv på Tverlandet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok første gang for min del allefall:)har selv termin 28 november, er 19år så detta er ganske nytt for meg:/ men gleder oss likevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldi du er som har så tidlig i november, under 1mnd til. 1. oktober gikk det plutselig opp for meg at jeg faktisk skal ha barn snart. Helt sykt i neste mnd, måneden etter denne:-) Men med litt mer ettertankte er det jo faktisk nærmere 2mnd til jeg har (26.november) :-( Kan jo til og med bli desember:-( Menmen, snart bare 1 1/2 mnd igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere!

jeg er og fra bodø, og har termin 28.nov. Dette er mitt 3. barn, og jeg er 27 år.

 

kanskje noen av oss møtes på sykehuset etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel ikke så usannsynlig at noen av oss møtes på føden:-)

 

Er det noen av dere som har et sterkt ønske om familierommet? Det er så kjipt at det bare er ett slikt rom der.. Jeg vil så gjerne at pappan til ungen vår skal kunne være der hele tiden når han vil, ikke minst når jeg trenger ham.. Synes det er så dumt at han har samme besøkstid som alle andre hvis man har et annet rom, han er tross alt farne og ikke hvilken som helst besøkende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

familierommet blir prioritert til dem som bor langt unna sykehuset... gjerne førstegangs, og det skal ikke ha vært noen komplikasjoner under fødselen - da får du det ikke.

(har ei venninnde som mistet litt mer blod enn normalt under fødselen, og det var nok til at hun ikke fikk fam.rommet)

 

og dette med besøkstidene - jeg venter som sagt nr 3, og barnefar har kommet på besøk når han ville de to andre gangene - uavhengig av besøkstiden! Så lenge man tar hensyn til de man evt deler rom med, så er ikke det noe problem...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet di prioriterer de som bor langt unna og gjerne også er førstegangsfødende. Ei veninne av meg som fikk i slutten av mai var heldig og fikk familierommet, hun var førstegangs og bor 5 min fra sykehuset. Hehe..

 

Okei, betryggende å høre at barnefaren får komme når han vil (bare det er greit for den man deler rom med). Ei annen veninne av meg som fikk sitt første barn i sommer opplevde ene kvelden hun var der at pappaen ikke fikk være der selv om det var greit for hun hun delte rom med, Ble litt engstelig av det. Men jeg skal vel overleve uansett hvordan det blir:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...