Gå til innhold

Ang. allt dette Reima-preiket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som får pes for at man kjøper Reima her inne - men ikke andre dyre merker.

Altså; Jeg kjøper Kivat, Troll og Sorell for å nevne noen. Men har aldri opplevdd å få tyn av den grunn... Må være noe i Reima-navnet som pisser folk off!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får pes for å kjøpe Reima. Så får noen andre pes for å ikke kjøpe Reima. Kanskje folk skal få bestemme selv?

Skrevet

Åhhhhhh. Folk er rare ass!!

Jeg vurderer å kjøpe parkdress på Wearhouse til 299 kr!!! Gjør det meg til et dårligere menneske enn dere? Er jeg kanskje barnemishandler?

Jeg er så lei dette preiket!

Status, status, jævla STATUS!!!!!!!

Skrevet

Du fumlis, den dressen på Wearhouse er grei om barna ikke er så store, men den ble veldig fort slitt av min 6 åring i vinter (ble 6 nå i sommer) Sømmene revnet rett og slett. Men det er en aktiv gutt som har brukt den. Vi hadde den samme året før, da han var 4 år og da ble den ikke så fort slitt:o)

Men den koster jo bare 300,- så om den ikke varer vinteren ut så er det jo ingen krise;-)

Skrevet

Nettopp!! Den er så billig at det gjør ikke noe om den blir slitt. Leste i en annen tråd her at Reima også fort blir slitt.. Så da velger jeg heller å kjøpe en på Wearhose altså;-)

Barnet ditt ble ikke vått eller frøys heller? ;-)

Skrevet

Jeg er førskolelærer og vil bare si det at på småbarnsavdeling så anbefaler jeg ikke Reima dresser av den grunn at de er så utrolig glatte i stoffet, at barna nermest sklir ut av hendene på meg, serlig hvis jeg har dress på meg selv!! Mener ikke at vi bare går rundt å bærer på barna deres, men iblant trenger de det. Trøst, kos, varme, lek!

Skrevet

Nei da anonym

Det er måten folk er nødt til å smøre på seg status ved å fortelle alle hvor stolt en er for å ha kjøpt en lue til x antall kr. Lue må jo alle barn ha men skriver alle en ny tråd av den grunn? Eller kanskje fordi man har kjøpt et par mexx sokker til barna sine?

Alle handler ting til barna, men fåtallet har behovet for å lage en ny tråd for å fortelle hvor mye det kostet, iallefall en lue eller et par sokker.

Skrevet

Nei, nei. Veldig god både på varme og våt snø, den er vel ikke vanntett

men er like god som de jeg har kjøpt på Bogerud. Liker de også jeg da.....

Men jeg merket meg med den jeg kjøpte sist at sømmene ble slitt, men da snakker vi om å skli på is-sklie:o))

Skrevet

Til Anonym 20.00.

Dette var en usaklig grunn til å ikke kjøpe Reima dress. Dummeste jeg har lest om her inne .Du som er førskole lærer burde vel virkelig vite at det går fint ann å sette seg ned for å gi barna trøst.

Nei. la folk kjøpe akkurat hva de ønsker å kjøpe til barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...