vi har verdens fineste gull Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Nå må alle dere som har bygd hus, kjøpt hus eller leier hus hjelpe meg:) Vi skal bygge nå, og derfor lurer jeg på om dere vil fortelle meg hva dere ELSKER ved huset deres og hva dere ikke liker så godt:) Er det noe dere angrer på at dere ikke har i huset eller motsatt, hehe:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Elsker overbygd terrasse, møblene kan stå ute hele året + vi slipper å sitte i solsteken når vi spiser. Savner å ha soverom, bad og vaskerom på samme plan (bad og sov er i 2. etg mens vaskerom er i kjelleren) og savner å ha god plass på vaskerommet til bretting og sånn. Greit å ikke ha trang gang så vi har plass til barnevogn OG at det kommer mer enn èn av gangen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Vi la inn støvsuger i sokkelen på kjøkkenet og det elsker jeg. Da er det bare å feie smulene bort til sokkelen og vips inn i sentralstøvsugeren:o) Så slipper man å dra fram slangen hver gang det blir smuler på kjøkkengulvet. Ellers er jeg veldig fornøyd med at vi har garasje i sokkelen på huset. Da slipper man å gå UT for å gå i bilen. Det er digg når det regner så det spruter.
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Er fornøyd med det aller meste, vi fikk tegnet det slik vi ville, men er spesielt godt fornøyd med walk-in garderobe på soverommet og i gangen. Vi har også lagt trådløst nett/ telefon i huset, slik at vi slipper telefonledninger og datakabler rundt om, kun en base i bod. Litt misfornøyd med at vi fikk dør på vaskerom uten glass i (har ikke vindu de), synes det er litt mørkt, så den kunne jeg tenke meg å bytte ut.
vi har verdens fineste gull Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Takk for gode tips:) Flere???
Lykkelig g~g~j Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 har ikke bygget men har kjøpt og 1 SVÆRT viktig ting er å beregne god plass til oppbevaring. En god og romslig tørr og varm bod er absolutt et MUST! Ja d e klart man må være strukturert for å ikke la d bli overfullt der men en bod du kan ha nedpakkete klær, eks tørrvarer om du kommer over gode tilbud, en ekrtra frys kanskje og oppbevaring av eks sko og klær til annen tid av året. Man skal aldri undervurdere bod og oppbevaringsplass da mangel på dette fort blir MYE rot i huset! d var noe jeg kom på i farten..
Pirkeanonym Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Biinngang til ungene, MED toalett. Skittentøyssjakt fra soverommene. Bod ute, lite trapper opp til inngang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå