Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 det er jeg!! jeg har det så bra at jeg ville bare fortelle andre om det.her inne blir det mest skrevet om problemer og syting og klaging,så nå tenkte jeg å snu trenden for en stakket stund og spørre dere: ER DERE LYKKELIGE I DAG?!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 oioioi! for en ENTUSIASME anonym 19.22!!! hilsen HI
Kjukka Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, for jeg har skrevet ferdig oppgaven vi skal leverere i morgen. Sååååååååååå glad
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Hiver meg på denne, JA JEG ER LYKKELIG!!! :-D:-D:-D Har verdens fineste barn (så vet du det:-D) og verdens beste mann (så vet du at han finnes, er hos meg nemlig:-D) Hehe, ikke noe spesielt som er skjedd nå, har det bare bra, trives i hverdagen sammen med min lille familie:-) ........veldig trøtt for øyeblikket da, men lykkelig fordet;o)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 jeg ELSKER å høre at folk har det bra og at de er lykkelige,det gjør meg så glad!! så takk for at dere svarte,så er det iallefall noen av oss her inne:) hilsen HI
hit og dit Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 =) Ja det er eg. Skulen går bra, veldig bra Eg er på veg til å finne ut kva eg skal bli som stor Ungen er frisk, snill, morsom, lykkelig, blid og enkel å ha med å gjer Har flotte venner, og mannen er ganske god han og. =)
愛 siusiu 龍 Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 JAAAA!!! ensom men lykkelig, dødssliten men lykkelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå