Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Står mellom disse to jentenavn om den lille i magen er jente.. Jeg "elsker" Adele, synes det er så flott, litt klassik og utrolig pent :)Pappaen liker Lilly Johanne utrolig godt, Johanne er da oppkalling.. Storesøster heter Ava Matea, men det gjør ikke meg noe å ha bare ett navn på en eventuell Adele.. Hva synes dere?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Adele. JEG liker ikke Lilly... )
MintCondition Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Lilly, jeg syns Adele er tacky
Torpekjærringa Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Syns begge navna er helt skjønne - men Lilly er hakket flottere syns jeg ! sjeldent & fint
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg liker best Adele, selv om jeg er syns Lilly er nydelig. Syns det er mange som snakker om Lilly/lily/lilli for tiden, så det er kanskej på vei inn på poppislistene? Og så kjenner jeg ei Adele som er sååå nydelig )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Men - du bor i utlandet ikke sant? Sånn at Adele vil uttales Adèl? Da syns jeg kanskje Lilly er penere, for jeg liker best den "norske" uttalelsen av Adele )
hit og dit Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Eg liker Johanne eller Johanna eg da, til nøds Lilly Johanne. Er ingen fan av Lilly og Adele, aller minst Adele.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Adele er finest. + at Lilly finnes på annenhvert innlegg i tråder ang navn til jenter. Ser ut som det kommer et par 100 Lilly/Lilli i 08-09
Gjest Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Helt klart, uten tvil, ADELE! Liker ikke Lilly i det hele tatt..
Gjest Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Jeg er fra USA, men vi bor i Norge :-) Kan være vi flytter tilbake til min barndomsby en vakker dag, men jeg vil også komme til å uttale Adele som AdelE :-) Synes Lilly er penest av de to på amerikansk/engelsk. Har litt familie i statene, men det er ikke så farlig om de kom til å si Adell..
Bunnies by night Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Adele uten tvil - nydelig navn Lilly er jeg ikke så glad i - men det er fordi jeg kjenner noen som heter det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå