☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Prøvd å spise mandler? Det skal visstnok hjelpe Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Melk, Gavicon, og isbiter/isvann syns jeg hjalp. Rå potet skal visst også hjelpe, men har ikke prøvd det selv.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Kjøpte meg gavicon tyggetabbeletter på apoteket i dag, å for første kveld på mange uker har jeg ikke halsbrann nå... Løp å kjøp i måren.. Har hørt at natron hjelper, men aldri prøvd det selv..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 er du gravid? jeg hadde halsbrann 8 av 9 mnd i svangerskapet... :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Kutt ut ferdigmat, sukker og fett. Drikk Gaviscon. Eneste som hjalp på meg, jeg slukte 4-5 flasker pr graviditet....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 kom foresten også på at jeg for noen dager siden hørte at en kan spise "lovehearts" disse søte dropsa så står alt slagt kjærligt på... For de inneholder vistnok noe syredempende i seg, har ikke prøvd det selv dette heller, men verdt å kjøpe på bensinstasjonen vis du irreterer deg veldig i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå