lengter daler ned i skjul... Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 kommer litt på papiret når jeg tørker meg. 1 uke før termin. har mye mensmurringer, men det har jeg hatt siste uken. normalt med litt rosa/rødt slim, ikke sant? trenger ikke å ringe føden for det vel?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hørtes kanskje litt ut som slimproppen. Trenger ikke være fødsel i nær fremtid selv om den er gått, men da nærmer det ihvertfall seg. Vannet mitt gikk, ca en halv dag etter slimproppen gikk, men jeg vet mange som fortsatt gikk gravid lenge etter slimproppen gikk.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Det lager seg nok til for fødsel ja....murringa er nok trolig modning og utflating av livmorhalsen og da kommer det ofte slim med blodspor i... Ikke bli overrasket hvis murringene går over til rier i løpet av kvelden/natta eller morgen dagen, det har det gjort her med alle mine tre :-) Men noen kan ha dette i dagesvis også, men ofte er det rett før "the real thing" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå